گزارش از دادگاه سوارز؛ جمع شدن عده ای از هواداران بارسا برای حمایت از او؛ امیدواری به کاهش محرومیت
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

به گزارش زنده بی بی سی اسپورت، زمانی که سوارز در حال وارد شدن به دادگاه بود، عکاسان حضور داشتند اما به آن ها آن چنان اجازه عکس گرفتن داده نشد.
تیم حقوقی بارسلونا بسیار امیدوارند ستاره 27 سال تیمشان بتواند برای آن ها بازی کند و محرومیتش کاهش پیدا کند، اگر آن ها موفق شوند، سوارز از تاریخ 25 آگوست می تواند برای تیمش به میدان برود.

فیفا وی را به مدت چهار ماه از " تمام فعالیت های فوتبالی " محروم کرده است. سپس سوارز و وکلایش درخواست دادگاه تجدید نظر دادند.
بی بی سی گزارش می دهد که عده ای از هواداران جوان باشگاه بارسلونا، پشت درهای دادگاه در شهر لوزان جمع شده اند و پیغامی در دست دارند که از سوارز حمایت می کنند.
انتظار می رود تیم حقوقی با استدلال هایشان موفق شوند محرومیت این بازیکن را برای بازی های باشگاهی لغو کنند و این حکم به محرومیت از 9 بازی ملی کاهش پیدا کند.

وکیل سوارز، الخاندرو بالبی دیروز نیز به همین مسئله اشاره کرده و بیان کرد: " محتمل تر است که محرومیت باشگاهی سوارز کاهش پیدا کند."

CAS، اعلام کرده بود که امکان دارد دستور نهایی چند روز پس از جلسه اعلام شود، اما گفته می شود بخشی از حکم امروز به گوش باشگاه بارسلونا و هوادارانش خواهد رسید.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: