لیورپول 2-1 ساوتهمپتون؛ برد دشوار لک لک ها در اولین گام
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

دو تیم خصوصا ساوتهمپتون با ترکیبی متفاوت نسبت به فصل قبل اولین بازی خود در لیگ برتر را شروع کردند. در نیمه اول دو تیم بازی معمولی به نمایش گذاشتند و موفق نشدند فرصت های گل جدی زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کنند. لیورپول روی اولین خطر جدی خود در اواسط نیمه اول به گل دست یافت. پس از این گل بازیکنان ساوتهمپتون بازی بهتری نسبت به دقایق اولیه انجام دادند و یکی دو بار از پشت محوطه رو سانترها و شوت ها خطرناک ظاهر شدند.

نیمه دوم با برتری ساوتهمپتون آغاز شد و این تیم توانست به گل مساوی دست یابد. بعد از گل مساوی باز هم ساوتهمپتون تیم برتر میدان بود و چند فرصت خوب گلزنی برای این تیم ایجاد شد. از دقیقه 70 به بعد با تعویض های راجرز کم کم لیورپول تیم برتر میدان شد و توانست از این برتری خود استفاده کند. در این بازی همانند بازی های فصل گذشته خط دفاع لیورپول شکننده نشان داد. دقیقه 88 بهترین موقعیت ساوتهمپتون برای رسیدن به گل مساوی از دست رفت. ضربه محکم اشنایدرلین از درون محوطه پس از برخورد به نوک انگشتان مینیوله و تیرک افقی به زمین بازی برگشت.

 


شرح گل ها

1-0 ('23 استرلینگ): هندرسون در میانه میدان توپ را از تادیچ گرفت و با پاس عمقی بسیار خوب استرلینگ را در موقعیت تک به تک قرار داد. ضربه بغل پای آرام استرلینگ تبدیل به گل اول بازی شد.

 

1-1 ('53 کلاین): روی حرکت ترکیبی زیبای کلاین و تادیچ ساوتهمپتون به گل مساوی رسید. پاس پشت پای زیبای تادیچ پشت مدافعین لیورپول به کلاین رسید و ضربه محکم او به طاق دروازه لیورپول چسپید.

 

2-1 ('79 استوریچ): استرلینگ روی گل دوم تیمش هم موثر بود. سانتر هندرسون با دفع ناقص وانیاما همراه بود و پاس با سر استرلینگ جلوی دروازه به استوریچ رسید و تاثیر کوچک او باعث ثبت گل دوم لیورپول شد.

      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: