بوردو 4 - 1 موناکو؛ صعود سانیول به صدر، سقوط ژاردیم به قعر
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

نیمه نخست تیم میهمان با وجود اینکه رادامل فالکائو، مهاجم صاحب نام خود را روی نیمکت می دید، بازی بهتر و تهاجمی تری نسبت به شاگردان ویلی سانیول در تیم بوردو به نمایش گذاشت و تنها خطر جدی میزبان ضربه ایستگاهی خضری بود که با واکنش خوب سوباسیچ توپ به کرنر فرستاده شد.

با آغاز نیمه دوم تیم میزبان کاملاً بازی متفاوتی نسبت به نیمه نخست ارائه کرده و با افزایش فشار روی دروازه موناکو خیلی زود به گل تساوی دست پیدا کرد و بعد از آن چند موقعیت خوب گلزنی نیز روی دروازه سوباسیچ ایجاد کردند که با بی دقتی بازیکنان از دست رفت. حملات بوردو ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 60 صاحب ضربه پنالتی شدند و پیش افتادند. بعد از آن رادامل فالکائو برای موناکو به بازی آمد. اما چند لحظه بعد بوردو روی یک کار ایستگاهی به گل سوم هم دست پیدا کرد. با اعلام دومین پنالتی به نفع بوردو، کار برای موناکو تمام شد.

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد تا تیم میزبان در نیمه دوم بازگشتی فوق العاده داشته باشد و با 6 امتیاز به صدر جدول صعود کند، موناکو و ژاردیم نیز دومین شکست خود را تجربه کردند تا به قعر جدول لیگ 1 سقوط کنند.


شرح گل ها:

دقیقه 45 (0-1): در آخرین دقیقه از نیمه اول،  روی ارسال خوب ژرمن از سمت راست،برباتوف در تیر دوم با ضربه سری شیرجه ای به زیبایی دروازه بوردو میزبان را باز کرد تا موناکو با پیروزی به رختکن برود.

دقیقه 48 (1-1): ارسال خوب از سمت راست به تیر دوم موناکو که به کنتنتو، مدافع سابق تیم بایرن مونیخ رسید و او هم با ضربه سر توپ را به دهانه دروزاه رساند تا دیگو رولان دروازه را باز کند.

دقیقه 60 (2-1): خضری وارد محوطه موناکو شد و در میان مدافعان موناکو با خطا نقش زمین شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد؛ سالا پشت توپ قرار گرفت و حساب کار را 2-1 کرد.

دقیقه 65 (3-1): کوندوگبیا در سمت راست یک ضربه ایستگاهی نصیب بازیکنان بوردو کرد، که توپ به روی دروازه فرستاده شد و پس از اثر گذاری سانه روی توپ، رولان در دهانه دروازه گل دوم خود را هم وارد دروازه حریف کرد که تصاویر آهسته به وضوح آفساید بودن این گل را تأیید می کرد!

دقیقه 74 (4-1): این بار نوبت سوباسیچ بود که با خروج از دروازه، روی خضری مرتکب خطا شود تا دومین ضربه پنالتی به نفع بوردو نیز اعلام گردد؛ خود خضری پشت توپ قرار گرفت و توپ را برای چهارمین بار وارد دروازه کرد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: