خبر غیررسمی: توافق بارسلونا با مارک آندره تراستگن
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

مذاکرات باشگاه بارسلونا با بوروسیا مونشن گلادباخ برای جذب مارک آندره تراستگن دروازه بان جوان و ملی پوش این تیم به نظر به نتایج مثبت و نهایی نزدیک شده است.

این خبر روز گذشته از سوی کانال رادیویی "آر کی بی" اسپانیا منتشر شد و بنا به گزارش این شبکه اسپانیایی باشگاه بارسلونا با تراستگن به توافقات کامل دست یافته و این دروازه بان 21 ساله از فصل آینده با پیراهن کاتالونیایی ها در رقابت های لا لیگا حضور یافته و جانشین ویکتور والدس خواهد بودو قراردادی 4 ساله تا سال 2018 با بارسایی ها امضا می کند. این در حالی است که تراستگن تا سال 2015 با باشگاه بوروسیا مونشن گلادباخ قرارداد داشت.

بنا به گزارش این شبکه رادیویی روز گذشته آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا به گلادباخ سفر کرده است و با مدیربرنامه های  تراستگن و باشگاه گلادباخ مذاکراتی موفق را انجام داده است

تراستگن 21 ساله از سال 2011 در ترکیب گلادباخ حضور یافته و 78 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است. او سه بازی ملی نیز در کارنامه دارد و یکی از دروازه بانان برتر بوندس لیگا است و بسیاری از کارشناسان فوتبال آلمان عکس العمل های سریع او را با اولیور کان مقایسه می کنند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: