بازی دوستانه:انگلیس0- آلمان1 ؛ باختی دیگر برای سه شیر
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

تیم ملی آلمان موفق شد تا برای اولین بار بعد از سال 1977 دومین شکست پی در پی تیم ملی انگلیس در ومبلی را رقم بزند. آنها دیشب موفق شدند تا با نتیجه 0-1 از سد سه شیر عبور کنند.

تنها یک دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که جو هارت دروازه بان انگلیس و سیتی که این هفته ها با انتقادات شدیدی در مورد عملکردش روبروست، با ضربه مرتساکر مواجه شد و خطری جدی را روی دروازه اش احساس کرد.

 هارت در نیمه دوم فرصت های دیگر گلزنی آلمانی ها را مهار کرد. دراین بازی مسعوت اوزیل استراحت می کرد و سایر بازیکنان آلمان هم نتوانستند برای تیمشان به گل بررسند.

در دیگر سوی میدان اندروس تاونسند بهترین فرصت انگلیس را رقم زد. انگلیس که  روز جمعه هم در دیدار یدوستانه با نتیجه 0-2 مغلوب شیلی شده بود، حالا نگرانی های زیادی خواهد داشت.

هاجسون برای اولین بار بعد از باخت سیتی مقابل چلسی در ماه اکتبر جو هارت را در ترکیب اصلی قرار داده بود و آدام لالانا هم بعد از شروع خوب مقابل شیلی در ترکیب اصلی بود.

از سوی دیگر رومن وایندفلر 33 ساله دروازه بان اصلی آلمان بود تا مسن ترین دروازه بانی باشد که فوتبال ملی اش را برای ژرمن ها آغاز کرده. او یکی از 5 بازیکن دورتموند دراین بازی دوستانه بود.

انگلیسی ها بازی را درخشان شروع کردند ولی نتوانستند دروازه وایندنفلر را باز کنند. بعد از آن تدریجا آلمانی ها جلو کشیدند و در دقیقه 39 بازی بود که مرتساکر تنها گل بازی را به ثمر رساند. بعد از آن و در نیمه دوم هارت بازی فوق العاده ای داشت وضربات تماشایی مارکو رویس و ماریو گوتزه را مهار کرد

انگلیسی ها هم واکنش های خوبی داشتند که البته به گل منجر نشد تا تیم ملی آلمان تیم پیروز این بازی دوستانه لقب بگیرد.

foton

 


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: