پلی آف جام جهانی:فرانسه سه – اوکراین صفر؛بازگشت در استاد دو فرانس/ پاریس امشب نمی خوابد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

فرانسه بازگشتی خیره‌کننده داشت و با پیروزی سه بر صفر مقابل اوکراین توانست باخت دو بر صفر در دیدار رفت را جبران کند.

البته اخراج یوگن خاچریدی در دقیقه 47 هم به سود فرانسه شد. با این حال فرانسوی‌ها کاملا شایسته این پیروزی بودند.

میزبان بازی را خوب شروع کرد و فشار اولیه آنها در دقیقه 22 منجر به گل شد. ضربه ایستگاهی متیو والبوئنا به فرانک ریبری رسید. ضربه او را آندری پیاتوف دفع کرد اما مامادو ساخو از راه رسید و توپ را در ریباند گل کرد.

فرانسه در تلاش برای زدن گل دوم بود و در دقیقه 34 به این هدف خود رسید. کریم بنزما در دقیقه 30 گلی زد که کمک داور آن را آفساید اعلام کرد، اما تصمیم او اشتباه بود. بنزما در دقیقه 34 اما گل دوم فرانسه را زد. توپ مقابل پای او افتاد و او از فاصله‌ای نزدیک گل زد. این بار او در موقعیت آفساید بود ولی داور گل را پذیرفت!

یوگن خاچریدی که در دقیقه 45 اخطار گرفته بود در دقیقه 47 با تکل بدی که روی پای ریبری زد کارت زرد دوم را هم گرفت و اخراج شد. فرانسه دست به حملات بیشتری زد و در دقیقه 72 گل بعدی را هم زد. ضربه ریبری به ساخو رسید و ضربه ساخو با برخورد به گوسف به درون دروازه غلتید.

اولیویه ژیرو می‌توانست گل چهارم را هم بزند اما ضربه سر او را پیاتوف عالی گرفت. اوکراینی‌ها در دقایق پایانی بازی کاملا سردرگم و آشفته بودند و نتوانستند کار خاصی انجام دهند. در نهایت فرانسه برای پنجمین بار پیاپی به جام جهانی رسید.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: