لیگ جزیره:اورتون 3-3 لیورپول: سوپردربی!/ شکلات از گلوی قرمزها پایین نرفت
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

اورتون و لیورپول در دیداری جذاب و پرگل به تساوی 3-3 رسیدند؛ نتیجه ای که بیش از همه رقبای دو تیم در صدر جدول را راضی کرد.

اورتونی ها که آخرین بار مقابل در اکتبر 2010 مقابل رقیب همشهری به پیروزی رسیدند، چیزی نمانده بود که با دو گل روملو لوکاکو در 15 دقیقه پایانی، به یک پیروزی شیرین برسند اما دنیل استوریج در دقیقه 89 کار را به تساوی کشید.


آبی ها در این دیدار با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی مقابل کریستال پالاس به میدان رفتند؛ راس بارکلی به جای لئون عثمان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

در سمت مقابل، برندان راجرز که پنجاهمین حضورش روی نیمکت لیورپول در لیگ برتر را تجربه می کرد، جان فلاناگان را جانشین الی سیسوکو کرد و دنیل استوریج هم به دلیل آسیب دیدگی جزئی، در ترکیب اصلی قرار نگرفت.

بازی با ضرباهنگ بالا آغاز شد و این لیورپول بود که خیلی زود توسط کوتینیو به گل رسید. ضربه سر لوئیس سوارس در دهانه دروازه به هافبک برزیلی رسید و او با ضربه نوک پا، دروازه حریف را باز کرد.

اما این برتری تنها سه دقیقه دوام داشت و کوین میرالاس، روی ضربه آزاد بینز صاحب توپ شد و دروازه مینوله را باز کرد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه داشت و این لیورپول بود که در دقیقه 19 توسط سوارس بار دیگر به گل رسید. مهاجم اروگوئه ای با یک ضربه آزاد دیدنی، نهمین گل فصلش را در هفتمین بازی در این فصل لیگ برتر به ثمر رساند. 

حملات دو تیم ادامه داشت و بارکلی می توانست گل تساوی اورتون را به ثمر برساند اما مینوله با واکنشی دیدنی دروازه قرمزها را نجات داد.

در یکی از جنجال برانگیزترین صحنه های نیمه اول، تکل میرالاس روی سوارس، تنها با یک کارت زرد جریمه شد. در نهایت بازی در نیمه اول با همان نیتجه 2-1 به پایان رسید.

 در نیمه دوم جرارد دلوفو، بازیکن اسپانیایی اورتون، جای لیتون بینز را گرفت و او بود که با یک شوت اولین موقعیت جدی آبی ها را به وجود آورد اما بار دیگر دروازه بان بلژیکی حریف مانع از بازی شدن دروازه تیمش شد.
مینوله با دو واکنش خوب، دو موقعیت را هم از لوکاکو گرفت اما سرانجام مهاجم اورتون در دقیقه 72 دروازه هموطنش را باز کرد.

10 دقیقه بعد بار دیگر لوکاکو با یک ضربه سر دیدنی دروازه لیورپول را باز کرد تا اورتون پیش بیفتد اما استوریج اجازه نداد شاگردان روبرتو مارتینس در خانه به سه امتیاز برسند.  

مهاجم جوان قرمزها در دقیقه 89 گل زد تا در صدر جدول گلزنان در کنار سوارس قرار بگیرد.

بازی در نهایت با تساوی 3-3 به پایان رسید تا لیورپول در رتبه دوم باقی بماند. اورتون هم با این یک امتیاز، بالاتر از منچستریونایتد در رتبه پنجم قرار گرفت.

   
Twitter
 
0
 

      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: