لیگ ایتالیا: لیوورنو 0-2 یوونتوس: بازگشت به صدر
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

یوونتوس با پیروزی 2-0 در خانه لیوورنو، توانست به صدر جدول سری آ برگردد. 

به گزارش سایت هواداران یوونتوس در ایران، این دیدار در حالی برگزار می‌شد که یووه در خط دفاعی با بحران کمبود بازیکن مواجه بود، به گونه ای که بونوچی و اگبونا هر دو به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده بودند.

از طرفی آندره‌آ بارتزالی نیز به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده بود. اما کونته تصمیم گرفت از آرتورو ویدال هافبک شیلیایی در مرکز خط دفاعی یوونتوس استفاده کند.  

بوفون سنگربان باتجربه یوونتوس در این مسابقه برای پانصدمین بازی در رقابت‌های سری‌آ حاضر بود.

نیمه نخست بازی در حالی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد که لیورنو یک بازی بسیار تدافعی را از خود نمایش داد و یوونتوس کاملاً مالک توپ و میدان بود.

در این نیمه سیمونه پادویین از جناحین چندین توپ را به روی دروازه فرستاد اما دو ضربه سر یورنته در این نیمه راه به جایی نبرد. 

در مقابل لیورنو از روی ضدحملات سعی در ایجاد خطر روی دروازه یوونتوس داشت که حرکت مهاجمین این تیم خیلی زود از سوی مدافعین یوونتوس بازی‌خوانی شد. 

پل پوگبا ستاره فرانسوی و جوان یوونتوس یک شوت از راه دور در این نیمه به سمت دروازه تیم لیورنو شلیک کرد که دروازه بان لیورنو، باردی از زیر تیر افقی دروازه بیرون کشید. 

نیمه نخست در حالی که در تنها چند موقعیت داشت در بقیه دقایق بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد. 

بازی در نیمه دوم در حالی آغاز شد که انتظار می‌رفت روند تیمی دو تیم تغییری نکند و همینگونه نیز شد. 

اما در این نیمه بازی از سرعت بهتری برخوردار شد و موقعیت‌های متعددی روی دروازه لیورنو ایجاد شد.

در دقیقه ۵۷ مسابقه در یک صحنه مشکوک و بحث برانگیز توپ در محوطه جریمه به دست بازیکن تیم لیورنو برخورد کرد، اما داور مسابقه دستور ادامه بازی را داد.

یووه چندین بار با شوت هایی از راه دور تلاش کرد دروازه تیم لیورنو را باز کند اما چندین کرنر تنها حاصل کار بازیکنان بیانکونری بود.

اما سرانجام دقیقه ۶۲ مسابقه، سیمونه پادویین سانتری روی دروازه تیم لیورنو انجام داد و فرناندو یورنته اسپانیایی در نبردی هوایی موفق شد گل نخست یوونتوس را به ثمر برساند.

در ادامه لیورنو برای زدن گل تساوی کمی جلو کشید، اما پس از اینکه چندین موقعیت آن‌ها توسط بازیکنان یوونتوس کنترل شد، توپ و میدان مجدداً در اختیار یوونتوس قرار گرفت.

یووه از آن‌جایی که دیشب ناپولی شکست خورده بود، فرصت خوبی فراهم شده بود که فاصله خود را با رده سوم جدول بیشتر کند، از این رو حملات بیشتری روی دروازه تیم لیورنو برای زدن گل های بیشتر انجام داد. 

دقیقه ۷۴ مسابقه کارلوس تبس آرژانتینی موفق شد گل دوم بیانکونری را به ثمر برساند، این گل هفتمین گل کارلیتوس تبس بود که روی همکاری فرناندو یورنته به ثمر رسید.

تنها سه دقیقه پس از گل شوت آساموائه به طرز معجزه آسایی از سوی دروازه بان لیورنو مهار شد. 

یووه موقعیت های متعددی را برای زدن گل سوم از دست داد و در پایان مسابقه با احتساب سه دقیقه وقت اضافه،  ۲-۰ به سود یوونتوس به اتمام رسید.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: