لیگ جزیره:منچسترسیتی 6-0 تاتنهام: سلاخی در اتحاد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

منچسترسیتی با پیروزی 6-0 مقابل تاتنهام، به رتبه چهارم جدول لیگ برر صعود کرد.

 

سیتی همچنین با این پیروزی توانست رکورد شکست ناپذیری اش در رقابت های این فصل را حفظ کند؛ این در حالی است که تاتنهام با این شکست سنگین، تا رتبه نهم جدول سقوط کرد.

 

پیگرینی در این دیدار تیمش را با پنج تغییر نسبت به دیدار قبلی مقابل ساندرلند به میدان فرستاد و خسوس ناواس برای اولین بار در لیگ برتر، در ترکیب اصلی قرار گرفت.

 

در مقابل، آندره ویلاس بواس هم شش تغییر در تیمش ایجاد کرد و اریک لاملا برای اولین بار در لیگ برتر، از ابتدا برای اسپرز به میدان رفت.

 

بازی با اشتباه هوگو لوریس آغاز شد و این فرصت برای خسوس ناواس فراهم شد تا در ثانیه 14، گل اول بازی را به ثمر برساند.

 

لاملا در دقیقه پنج می توانست کار را به تساوی بکشد اما تکل دمیچلیس این موقعیت را از او گرفت.

 

در مقابل حملات منچسترسیتی در دقیقه 34 بار دیگر منجر به گل شد. ارسال آگوئرو، در موقعیتی خوب به نگردو رسید و این مهاجم اسپانیایی با ضربه ای آکروباتیک، دروازه حریف را باز کرد. البته توپ پیش از ورود به دروازه به ساندرو، بازیکن تاتنهام، برخورد کرد و به نام او ثبت شد.

 

در فاصله 4 دقیقه پیش از پایان نیمه اول، منچسترسیتی برتری اش را به سه گل افزایش داد. این بار ناواس در نقش گلساز ظاهر شد و با ارسالی دقیق، آگوئرو را در موقعیت گلزنی قرار داد. مهاجم آرژانتینی هم به راحتی گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

 

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در آغاز نیمه دوم، سیتی خیلی زود بار دیگر به گل رسید. این بار هم آگوئرو گلزنی کرد تا تعداد گل هایش در 11 دیدار این فصل را به 14 برساند.

 

یحیی توره در نقش گلساز ظاهر شد و بعد از پشت سر گذاشتن کایل واکر، آگوئرو را صاحب توپ کرد تا او کار را تمام کند.
5 دقیقه بعد نوبت نگردو بود که گل پنجم را به ثمر برساند. مهاجم اسپانیایی ابتدا به زیبایی مایکل داوسون را پشت سر گذاشت و سپس لوریس را مغلوب کرد.

 

تاتنهامی ها که کاملا در هم ریخته بودند موقعیت چندانی ایجاد نکردند و این ناواس بود که در وقت های تلف شده بود، روی پاس میلنر و در موقعیتی تک به تک، گل ششم را زد تا جشنواره گل سیتی تکمیل شود.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: