لیگ جزیره: کاردیف دو – منچستریونایتد دو: دو امتیازی که از دست رفت
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

کاردیف با گل دیرهنگام بو-کیونگ کیم توانست با منچستریونایتد به تساوی دو بر دو برسد.

روبین ون‌پرسی در این دیدار غایب بود و چیچاریتو زوج وین رونی در خط حمله شده بود.

رونی در اوایل بازی خطای بدی انجام داد و خوش‌اقبال بود که تنها یک کارت زرد گرفت. اما رونی در دقیقه 15 گل اول مسابقه را زد. روی اشتباه بن ترنر بود که توپ به آنتونیو والنسیا رسید و سانتر بال اکوادوری را چیچاریتو به رونی سپرد تا او گل بزند. ضربه او البته در میانه راه به گری مدل برخورد کرد.

مروانه فلینی سپس ضربه ایستگاهی عدنان یانوزای را به شکلی خطرناک زد اما توپ او را دیوید مارشال دفع کرد.

کاردیف در دقیقه 33 به گل تساوی رسید. پیتر ویتینگهام و جوردن موچ همکاری کردند و در نهایت روی پاس موچ بود که فریزر کمپل گل مساوی را با خونسردی زد.

یونایتد در خط دفاعی روی ضربات ایستگاهی آسیب‌پذیر بود اما در حملات بسیار خوب عمل می‌کرد و در دقیقه 45 بود که پاتریس اورا کرنر وین رونی از سمت چپ را به گل تبدیل کرد.

کاردیف در نیمه دوم یک موقعیت عالی داشت که ضربه کمپل روی اشتباه تام کلورلی به تیر دروازه برخورد کرد و توپ به موچ هم نرسید.

یونایتد در دقیقه 59 می‌توانست اگر رونی ضربه سر خوبی روی سانتر والنسیا می‌زد به گل سوم برسد. دقایقی بعد کلورلی نزدیک بود ضربه ایستگاهی ویتینگهام را وارد دروازه خودی کند.

در دقایق پایانی دنی ولبک هم فرصت خوبی را از دست داد و در نهایت کیم در دقیقه 91 گل مساوی را زد و کاردیف را سه امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار داد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: