لیگ قهرمانان اروپا:آژاکس دو – بارسلونا یک؛اولین باخت تاتا / بازگشت امیدواری به آمستردام
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

آژاکس ده‌نفره توانست به روند 9 شکست پیاپی مقابل اسپانیایی‌ها پایان بخشد و بارسلونا را دو بر یک ببرد. آژاکس در این مسابقه تیم برتر میدان بود و توانست در نیمه اول بارسا را مقهور بازی زیبای خود کند. آنها در نیمه دوم با اشتباه مدافع خود ده‌نفره شدند اما هم خوب دفاع کردند و هم این که بارسا از بازیکنان جوان خود بهره گرفت و در نهایت نتوانست بازی را مساوی کند.

به این ترتیب آژاکس با یک بازی باقی‌مانده هفت امتیاز دارد و در صورتی که میلان را در سن‌سیرو شکست دهد به دور بعدی راه خواهد یافت.

این اولین شکست بارسلونا در این فصل بود و تاتا مارتینو نتوانست به رکورد 21 بازی بدون شکست پپ گواردیولا برسد.

نیمه اول ترافیک یک‌طرفه بود؛ آژاکس مرتبا به سمت دروازه بارسلونا حمله می‌برد و با ضرباهنگ بالای بازی خود آنها را تحت فشار می‌گذاشت. تولانی سررو در دقیقه 19 اولین گل خود در لیگ قهرمانان را زد. این بازیکن اهل آفریقای جنوبی سانتر ریکاردو ون‌راین را با بغل پا وارد دروازه خوسه مانوئل پینتو کرد.

لاس شون دو موقعیت خوب را از دست داد و آژاکس سرانجام در دقیقه 42 روی ضربه دنی هوئسن به گل دوم رسید. پینتو ضربه ویکتور فیشر را دفع کرد اما هوئسن توپ برگشتی را گرفت، آن را از کارلس پویول – مدافع راست بارسا در بازی امشب – عبور داد و به گل تبدیل کرد.

اما در دقیقه 49 بود که اوضاع تغییر کرد. ون‌راین پاس رو به عقب بدی برای جوئل ولتمن فرستاد که نیمار توپ را گرفت و سپس ولتمن 21ساله با خطایی کودکانه او را متوقف کرد و کارت قرمز گرفت. پنالتی حاصل را هم چابی به‌راحتی به گل تبدیل کرد.

یاسپر سیلیسن در دقیقه 60 ضربه چیپ عالی نیمار را دفع کرد و دیگر حملات بارسا هم ثمری نداشت. تاتا در نیمه دوم از حضور بازیکنان جوانی مانند پاتریسیو گابارون، سرجی روبرتو و آداما ترائوره هم بهره گرفت و نتوانست بازی را مساوی کند. آژاکس با این پیروزی اکنون می‌تواند با برد در سن‌سیرو مقابل میلان به دور بعد راه یابد. بارسلونا هم همچنان یک امتیاز می‌خواهد تا اول شدنش را قطعی کند؛ آنها صعودشان را در روز چهارم مسجل کرده بودند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: