لیگ قهرمانان اروپا:دورتموند سه– ناپولی یک ؛ انتقام در سیگنال ایدونا
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بروسیا دورتموند امیدهایش در لیگ قهرمانان را زنده نگاه داشت. آنها ناپولی را سه بر یک شکست دادند.

نایب‌قهرمان فصل پیش بازی را در دست داشت و توانست پیروزی قاطعی به دست بیاورد. حتی بحران خط دفاعی هم نتوانست مانع درخشش آنها شود.

دورتموند سه بازی اخیر خود در رقابت‌های مختلف را باخته بود. آنها با این برد به رده دوم رفتند و با ناپولی هم‌امتیاز شدند. ناپولی هم دو بازی اخیر خود را باخته بود.

بازی به بهترین شکل برای دورتموند آغاز شد. آنها در دقیقه 10 به گل رسیدند. فدریکو فرناندس روی روبرت لواندوفسکی خطا کرد و مارکو روییس پنالتی حاصل را برخلاف جهت حرکت په‌په رینا گل کرد.

دورتموند دست به حملات خوبی زد اما ناپولی هم به‌تدریج توانست خود را پیدا کند و فرصت‌هایی ایجاد کند. اما دورتموند عقب ننشست و هم در اواخر نیمه اول و هم در نیمه دوم حمله کرد تا این که در دقیقه 60 به گل رسید. پاس روییس به یاکوب بلاشچیکوفسکی رسید و او توپ را زمینی وارد دروازه رینا کرد.

ناپولی در دقیقه 71 یک گل زد. لورنزو اینسینیه با ضربه پای چپ خود توپ را به گل تبدیل کرد اما پیر-امریک اوبامیانگ در دقیقه 78 فاصله را به دو گل برگرداند و با ضربه چیپ خود روی پاس لواندوفسکی دروازه رینا را گشود.

اکنون دورتموند با پیروزی مقابل مارسی صعود خواهد کرد اما ناپولی برای صعود باید آرسنال را تحت شرایطی خاص در سان‌پائولو شکست دهد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: