لیگ جزیره:کاردیف سیتی 0-3 آرسنال: خیانت به ولز!
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها
تاريخ : برچسب:, | | نويسنده : ballnews group

آرسنال با پیروزی 3-0 مقابل کاردیف سیتی، جایگاهش در صدر جدول لیگ برتر را مستحکم تر کرد.

 

در این دیدار آرون رمزی، هافبک ولزی آرسنال، ستاره تیمش بود و با به ثمر رساندن دو گل، نقش مهمی در این پیروزی داشت.

 

به گزارش گانرز تراست، دقیقه 2 حرکت خوب و ترکیبی رمزی و اوزیل موجب شد توپ در پشت محوطه جریمه به جک ویلشیر برسد. جک ضربه فنی و دقیقی را روانه دروازه کرد اما توپ او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 8 برخورد سانیا و مرته ساکر موجب شد مدافع آلمانی از ناحیه صورت دچار اسیب دیدگی شود اما وی بعد از مداوا بازگشت و به بازی ادامه داد.

دقیقه 10 سانتری از سمت چپ روی دروازه آرسنال ارسال شد اما ضربه فریزر کمپبل با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

 دقیقه 15 جک ویلشیر ارسال خوبی را به عمق دفاع حریف انجام داد. مسوت اوزیل در مسیر توپ قرار داشت و با اشاره ای به آن ژیرو را در موقعیت آفساید صاحب توپ کرد. ژیرو به هوای آفساید دست از کار کشید اما داور به اشتباه دستور ادامه کار را داد ولی دیگر دیر شده بود و مدافع کاردیف توپ ژیرو را برگشت داد.

دقیقه 29 آرسنال به گل رسید. حرکت ترکیبی گیبس، کاسرولا و اوزیل موجب شد ستاره آلمانی در سمت چپ زمین کاردیف به توپ برسد.. وی از میانه زمین کاردیف سانتر دقیقی را به عمق دفاع کاردیف انجام داد. آرون رمزی در انجا حضور داشت و با ضربه سر استثنایی خود دروازه حریف را گشود. ستاره ولزی به احترام تیم سابق خود خوشحالی نکرد.

 

دقیقه 45 ضد حمله ای سریع باعث شد اولویور ژیرو در پشت محوطه جریمه حریف به توپ برسد. او آرون رمزی را در فضای خوبی صاحب توپ کرد. آرون بعد از استوپ توپ قصد داشت بازیکن مقابل را در زاویه مخالف از پیش رو بردارد اما این کار باعث شد مدافع دیگری مقابل او قرار گیرد و مانع ضربه زنی وی شود.

دقیقه 47 حرکت عالی آرون رمزی در داخل محوطه جریمه با عبور از 2 بازیکن همراه بود. وی خود را به کنار محوطه شش قدم رساند و پاس رو به بیرونی را در پشت محوطه شش قدم برای ژیرو ارسال کرد اما ضربه ژیرو را مدافعان حریف از روی خط برگشت دادند.

دقیقه 50 بازیکنان کاردیف از سمت راست سانتر بسیار خطرناکی را روی محوطه جریمه آرسنال ارسال کردند. فریزر کمپبل به هوا بلند شد و ضربه سر بسیار خوبی را روانه دراوزه کرد اما ووچیچ ژسنی با واکنش استثنایی خود توپ را از روی خط برگشت داد.

دقیقه 58 آرون رمزی از سمت چپ توپی را در پشت محوطه جریمه به ژیرو واگذارد کرد. ژیرو ضربه ای فنی را روانه دروازه کرد اما توپ را گلر حریف در اختیار گرفت.

دقیقه 67 سانتی کاسورلا در موقعیت خوبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه او از سمت راست را گلر در اختیار گرفت.

در ادامه 2 شوت پیاپی از رمزی و مونرئال از پشت محوطه جریمه با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 86 مسوت اوزیل در سمت راست محوطه جریمه حریف به توپ رسید. او پاس فوق العاده ای را از میان 3 بازیکن به روی نقطه پنالتی برای فلامینی ارسال کرد. هافبک فرانسوی در حالی که یک بازیکن را مقابل خود داشت سرضرب به سمت دراوزه شلیک کرد و توپ او به گل دوم آرسنال تبدیل شد.

دقیقه 92 آرون رمزی سومین گل آرسنال را نیز به ثمر رساند. او از زمین خودی توپی را تا زمین کاردیف جلو برد. سپس پاس خوبی را در سمت راست به والکات داد. هافبک انگلیسی بعد از کنترل توپ در داخل محوطه جریمه پاسی را برای رمزی فراهم کرد و او بعد از کنترل توپ ضربه خود را به طاق دروازه حریف چسباند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: