بوندسلیگا: بایرن مونیخ 2 -0 برانشوایگ: بدشانس وایگ!/ بایرن زد، برانشوایگ نزد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بایرن مونیخ با پیروزی 2-0 مقابل برانشوایگ، به رکورد سی و نه دیدار بدون شکست در بوندس لیگا رسید.

 

شاگردان گواردیولا در همان نیمه اول دو بار توسط آرین روبن به گل رسیدند تا با کسب این سه امتیاز، فاصله 4 امتیازی شان با تیم دوم جدول را حفظ کنند.

 

گواردیولا در این دیدار تیمش را با دو تغییر نسبت به دیدار قبل به میدان فرستاد. فن بویتن جای بواتنگ را در خط دفاعی کرد و تیاگو آلکانتارا به جای لام به میدان رفت.

 

بایرنی ها در نیمه اول دیدار کاملا تیم برتر میدان بودند و خیلی زود توسط روبن به گل رسیدند. یک پاس عمقی عالی از تیاگو، ستاره هلندی را با داوری تک به تک کرد. ضربه اول روبن بعد از برخورد به دروازه بان ایرانی به تیر خورد ام ا در برگشت، خود روبن با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

بعد از این گل هم برتری بایرن ادامه داشت و در دقیقه 20، دانته می توانست با یک ضربه سر حساب کار را 2-0 کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

تنها چند دقیقه بعد، روبن با یک حرکت انفرادی دیدنی و ضربه دیدنی پای چپ، دروازه برانشوایگ را باز کرد. داوری می توانست روی این توپ واکنش بهتری داشته باشد.

 

در ادامه نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با همان دو گل به پایان برسد.

 

نیمه دوم شرایط کاملا تغییر کرد و بازیکنان میهمان که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند اما موقعیت های سیمون جکسون و اریمن بیکاکیچ، راهی به دروازه نویر نداشت.

 

در دقیقه 72 روبن می توانست هت تریکش را کامل کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. البته داوری خوب حرکت کرده بود و در صورتی که توپ داخل چهارچوب بود، می توانست آن را مهار کند.

 

داوری در یک موقعیت تک به تک هم اجازه نداد روبن دروازه اش را باز کند.

 

در دقایق پایانی فشاری برانشوایگ بیشتر شد و این تیم دو موقعیت بسیار خوب داشت اما ابتدا آلابا دروازه بایرن را نجات داد و سپس ضربه آزاد بلارابی بعد از برخورد به مدافعان حریف، توسط تیر دروازه برگشت داده شد.
بایرن با این پیروزی 38 امتیاز شد و صدرنشینی اش را تثبیت کرد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: