لیگ جزیره:تاتنهام 2-2 منچستریونایتد: زور برد نداشتند/ تساوی به افتخار رقبا
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

تاتنهام و منچستریونایتد در دیدار امروز در وایت هارت لین به تساوی 2-2 رسیدند تا فاصله شان با آرسنال صدرنشین بیش از پیش شود.

در این دیدار تاتنهام دو بار از حریف پیش افتاد اما هر دو بار این رونی بود که کار را به تساوی کشید. با این نتیجه، فاصله منچستریونایتد با آرسنال به 9 امتیاز افزایش پیدا کرد و تاتنهام هم اکنون با توپچی ها 9 امتیاز فاصله دارد.

ویلاس بواس در این دیدار تیمش را با سه تغییر نسبت به شکست سنگین هفته قبل مقابل منچسترسیتی راهی میدان کرد. در مقابل مویس هم نسبت به تساوی 2-2 مقابل کاردیف سیتی، تیمش را با چهار تغییر به میدان فرستاد.

 

بازی متعادل آغاز کرد اما این تاتنهام بود که روی یک ضربه آزاد در دقیقه 18 به گل رسید. ضربه سنگین کایل واکر، از زیر دیوار دفاعی شیاطین سرخ عبور کرد و به گل اول بازی تبدیل شد.

منچستریونایتد برای جبران گل خورده جلو کشید اما این تاتنهام بود که روی ضدحملات، دو موقعیت خطرناک به دست آورد اما هر دو موقعیت توسط سولدادو و پائولینیو از دست رفت.

 

تا اینکه در دقیقه 32  روی اشتباه واکر، رونی در محوطه شش قدم صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کرد. بازی در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در آغاز نیمه دوم، ساندرو با یک ضربه از راه دور تماشایی، توپ را به گوشه دروازه دخه آ فرستاد تا تاتنهام بار دیگر پیش بیفتد.

 

اما این برتری تنها سه دقیقه پایدار بود. خطای لوریس روی ولبک، یک ضربه پنالتی نصیب منچستریونایتد کرد و رونی با یک شوت محکم به مرکز دروازه، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

در دقایق باقی مانده، هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما هیچ کدام از آنها تبدیل به گل نشدند تا بازی با تساوی 2-2 به پایان برسد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: