لیگ جزیره: منچسترسیتی3- 0سوانسی: برد در شب درخشش نصری
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

منچسترسیتی دقایقی پیش موفق شد تا با نتیجه 0-3 از سد میهمانش سوانسی عبور کند.

 

ترکیب اصلی سیتی در این بازی بدین ترتیب بود: پانتیلمون، سابالتا، لسکات، دمیچلیس، کلیشی، فرناندینیو، یحیی توره، ناواس، نصری، نگردو، آگوئرو و یازده بازیکن اصلی سوانسی عبارت بودند از: ترمل، تیندالی، چیکو فلورس، ویلیامز، دیویس، کاناس، ده گوسمان، شلوی، پوسوئلو، ارناندس، واسکس

 

یک گل زودهنگام از آلوارو نگردو و دو گل از سمیر نصری باعث شد تا سیتی با کسب پیروزی در این بازی به رکورد خیره کننده اش در بازیهای خانگی که تا به اینجای فصل رکورد100% برد در بازیهای خانگی لیگ برتر است را ادامه دهد.

 

 

آنها که اخیرا در خانه با نتایج فوق العاده 0-7 و0-6 مقابل نوروویچ سیتی وتاتنهام به پیروزی رسیده بودند، در دقیقه 8 بازی امشب توسط آلوارو نگردو و از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کردند ولی سوانسی هم در نیمه اول فرصتهای متعددی داشت و جاناتان ده گوسمان چند بارمی توانست بازی را به تساوی بکشاند که این اتفاق نیفتاد.

 

با آغاز نیمه دوم سمیر نصری با ادامه روند روزهای خوبش که در بازی اخیر تیمش در لیگ قهرمانان اروپا ومقابل ویکتوریا پلژن نیز شاهد آن بودیم، بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد تا برتری سیتی را افزایش داده و به دو گل برساند.این گل در دقیقه 58 بازی به ثمر رسید که این گل نیز در پی درخشش یایاتوره به ثمر رسید. البته این پایان کار نبود و نصری در دقیقه 77 نیز مجددا برای تیم میزبان گلزنی کرد تا سیتی با کسب سه امتیاز این بازی با خیال راحت تری به بازیهای خارج از خانه پیش رویش که مقابل وست بروم و ساوثهمپتون خواهد بود فکر کند.

 

با این برد سیتی پیگرینی به رده سوم جدول صعود کرد و شش امتیاز با آرسنال صدرنشین فاصله دارد و سوانسی در رده سیزدهم جدول قرار گرفت


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: