خبر فوری: یول از فولام اخراج شد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها
تاريخ : برچسب:, | | نويسنده : ballnews group

باشگاه فولام اعلام کرد که بعد از شکست 3-0 روز گذشته مقابل وستهم، با مارتین قطع همکاری کرده و در حال حاضر رنه موئلستین به عنوان سرمربی موقت فعالیت خواهد کرد.

نتایج ضعیف فولام در این فصل، از مدت ها پیش مارتین یول را تحت فشار قرار داه بود و پس از اینکه دو هفته قبل موئلستین به عنوان مربی به کادر فنی اضافه شد، شایعات در مورد احتمال اخراج یول بالا گرفت.

با شکست روز گذشته مقابل وستهم، فولام با 10 امتیاز از 13 دیدار، در رتبه هجدهم جدول قرار گرفت. تنها پیروزی های آنها در این فصل مقابل تیم های بحران زده ساندرلند، استوک سیتی و کریستال پالاس رقم خورده است.

شهید خان، مالک باشگاه فولام، در بیانیه ای که در سایت باشگاه منتشر شد، نوشت:" من امروز با مارتین صحبت کردم و از او به خاطر تلاش هایی که برای فولام در سه سال گذشته انجام داد، تشکر کردم؛ به ویژه به خاطر تلاش هایش از زمان حضور من در باشگاه از تابستان گذشته.

مارتین فرد بسیار مهربانی است و من از اینکه او این شرایط را درک می کند، بسیار متشکرم. در اینکه مارتین در فوتبال مربی فوق العاده ای است، تردیدی نیست و من به خاطر تعهدی که به باشگاه ما داشت، بیشترین احترام را برای او قائلم.

با این وجود، نمایش ها و نتایج ضعیف ما در این فصل غیرقابل انکار است و هواداران فولام شایسته نتایج بهتری هستند. هنوز بیش از نیمی از فصل باقی مانده و یک تغییر فوری، ضروری به نظر می رسید."

موئلستین، دستیار سابق سرالکس فرگوسن که اکنون به عنوان مربی موقت، هدایت فولام را برعهده خواهد داشت، نیز گفت:" من از اعتمادی که شهید خان به من داشت، سپاسگذارم و من تمام تلاشم را خواهم کرد تا به این اعتماد پاسخ بدهم. ما می خواهیم فولام را به مسیر پیروزی برگردانیم و آن را از دیدار چهارشنبه شب مقابل تاتنهام آغاز می کنیم.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: