لیگ جزیره: منچستریونایتد 0-1 نیوکاسل: طلسم شکست/ الدترافورد در تصرف کلاغ ها
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

نیوکاسل با تک گل یوان کابای توانست برای اولین بار در 41 سال اخیر در خانه منچستریونایتد به پیروزی برسد.

کلاغ ها آخرین بار در سال 1972 توانسته بودند در الدترافورد پیروز شوند و امروز با گلزنی ستاره فرانسوی شان توانستند به این ناکامی پایان بدهند تا فشارها روی مویس بیش از پیش افزایش پیدا کند.

در این دیدار فن پرسی با پشت سر گذاشتن مصدومیتش بار دیگر به ترکیب منچستریونایتد برگشت؛ ضمن اینکه یانوزای، تام کلورلی و فیل جونز نیز از ابتدا به میدان رفتند. رونی به دلیل محرومیت غایب بود.

اولین موقعیت بازی در دقیقه 8 نصیب جونز شد اما کرول خیلی راحت این توپ را مهار کرد. لحظاتی بعد لوئیک رمی می توانست برای نیوکاسل گلزنی کند اما ضربه او راهی به چهارچوب نداشت. چند دقیقه بعد هم کابای می توانست تیمش را پیش بندازد، اما ضربه او در چهارچوب نبود.
در ثانیه های پایانی نیمه اول، دبوشی هم دو موقعیت خوب را از دست داد تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم هم با حمله سریع منچستریونایتد آغاز شد اما ضربه خایر ارناندز را کرول مهار کرد. ضربه سر خطرناک اورا می توانست به گل اول بازی تبدیل شود اما آنیتا و تیر دروازه به کمک هم توپ را دفع کردند.
در حالی که یونایتدها برای رسیدن به گل بی تابی می کردند، گل کابای در دقیقه 61 کار را برای آنها دشوارتر کرد. پاس عرضی از سیسوکو، با ضربه دقیق بازیکن فرانسوی، به گوشه دروازه دخه آ رفت تا یونایتدها کابوس یک سایه خانگی را احساس کنند.

فن پرسی دو بار فرصت داشت تا گل تساوی را به ثمر برساند اما اما یک بار کرول و یک بار پرچم کمک داور مانع ا شد.

در دقایق پایانی بازیکنان منچستریونایتد فشار زیادی روی دروازه حریف وارد کردند اما فایده ای نداشت و در نهایت نیوکاسل با همان یک گل به پیروزی رسید.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: