فوری:در صورت ادامه نتایج ضعیف منچستریونایتد؛ فرگوسن برمی گردد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

به گزارش رسانه های انگلیسی، در صورتی که نتایج ضعیف منچستریونایتد ادامه پیدا کند، مدیران این باشگاه آماده اند تا با برکناری دیوید مویس، سرالکس فرگوسن را به الدترافورد برگردانند.

منچستریونایتد در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و دو شکست خانگی اخیر برابر اورتون و نیوکاسل، شانس قهرمانی این تیم در رقابت های این فصل لیگ برتر به شدت کاهش داده است. این در حالی است که مدیران منچستریونایتد بارها حمایت شان را از مویس اعلام کردند اما گفته می شود آنها به گزینه بازگرداندن فرگوسن هم فکر می کنند.

منچستریونایتد با شکست این هفته مقابل نیوکاسل، از 15 دیدار ابتدایی تنها 22 امتیاز کسب کرده و اکنون فاصله اش با آرسنال به 15 امتیاز افزایش پیدا کرده است.

نتایج ضعیف شیاطین سرخ مدیران باشگاه را به این فکر انداخته تا راه حلی برای خروج از این بحران بیندیشند. منابع نزدیک به باشگاه اعلام کرده اند در صورت ادامه این نتایج، احتمالا مویس اخراج خواهد شد، فرگوسن به الدترافورد برمی گردد و باشگاه تا پایان فصل به دنبال یک گزینه دیگر خواهد بود.

به تازگی شایعاتی در مورد اختلاف مویس با تعدادی از بازیکنان باتجربه منچستریونایتد به گوش می رسد و در صورت ادامه این نتایج، ممکن است مربی اسکاتلندی به طور کامل کنترل رختکن را از دست بدهد.

مطمئنا هواداران منچستریونایتد از ادامه نتایج ضعیف تیم شان استقبال نمی کنند اما دورنمای بازگشت فرگوسن، شاید باعث شود آنها برای چند بازی هم که شده، برای باخت تیم شان دعا کنند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: