لیگ قهرمانان اروپا:ناپولی 2-0 آرسنال ؛پاییز غمگین در جنوب /بغض اروپا از اشکهای ایگواین
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

دو گل دیرهنگام برای ناپولی بی‌تاثیر بود. آنها دو بر صفر آرسنال را بردند ولی تبدیل به اولین تیم تاریخ لیگ قهرمانان شدند که با 12 امتیاز به مرحله حذفی نمی‌رسد!

ناپولی برای صعود قطعی نیاز به برد سه بر صفر داشت تا در بدترین حالت با دورتموند و آرسنال هم‌امتیاز شده و به همراه دورتموند به دور بعد راه یابد. اما آنها تا دقیقه 73 برای زدن اولین گل خود صبر کردند.

اکنون دورتموند، آرسنال و ناپولی 12امتیازی شدند، و به همین دلیل تنها دیدارهای رودرروی آنها برای رده‌بندی حساب شد؛ این یعنی نتایج بازی‌هایشان با المپیک مارسی کنار گذاشته شد. در دیدارهای رودررو ناپولی خیلی خوب عمل نکرده بود و به همین دلیل حذف شد. البته اگر دورتموند آن گل دیرهنگام را به المپیک مارسی نمی‌زد اکنون ناپولی به همراه آرسنال به دور بعد راه یافته بود.

 

آرسنال هم برای چهاردهمین فصل پیاپی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان رسید. آنها با این شکست در گروه دوم شدند.

ناپولی بازی را با حمله آغاز کرد. اما مردان آرسن ونگر توانستند با این حملات مقابله کنند و خودشان هم حملاتی داشته باشند. در نیمه اول یک بار ضربه کریستین ماجو از روی سر وویچیخ اشچسنی گذشت اما گونسالو ایگواین نتوانست توپ را در نهایت به گل تبدیل کند.

ایگواین در دقیقه 74 ناپولی را پیش انداخت. او در داخل محوطه جریمه با چرخشی عالی توپ را با پای چپ به گل تبدیل کرد. این اولین گل ایگواین مقابل تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان بود.

دقایقی بعد اتفاق خوشحال‌کننده دیگری برای ناپولی افتاد و میکل آرتتا با خطایی بی‌مورد کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

در وقت‌های تلف‌شده بود که خوسه کایخون با ضربه‌ای چیپ گل دوم تیمش را زد. اما آنها به گل سوم نرسیدند و در نهایت با 12 امتیاز به لیگ اروپا رفتند. آرسنال هم دوم شد و ممکن است به تیم‌هایی مانند بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید برخورد کند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: