ادعای نشریات انگلیسی؛ رقابت چلسی و رئال برای خرید رونی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

به گزارش رسانه های انگلیسی، وین رونی، مهاجم باتجربه منچستریونایتد، که هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده، بار دیگر در لیست خریدهای ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی قرار گرفته است.

مورینیو در تابستان گذشته تلاش زیادی کرد تا رونی را به خدمت بگیرد اما دو پیشنهاد چلسی توسط مدیران منچستریونایتد رد شد.

ماه گذشته بود که اعلام شد باشگاه منچستریونایتد آماده است تا قرارداد رونی را تمدید کند؛ هرچند دیوید مویس گفت که عجله برای شروع مذاکرات با رونی ندارد.

به تازگی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه رونی در انتظار پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی باشگاه منچستریونایتد است اما دیلی میرر هم گزارش داد که با نزدیک شدن به بازار نقل و انتقالات زمستانی، مورینیو بار دیگر تلاش هایش برای خرید رونی را آغاز کرده است.

تنها 18 ماه از قرارداد فعلی رونی با شیاطین سرخ باقی مانده و چلسی قصد دارد از این مسئله برای به خدمت گرفتن رونی تا پیش از جام جهانی برزیل استفاده کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از نشریات انگلیسی ادعا کرد رئال مادرید آماده است برای خرید رونی، 50 میلیون پوند به همراه دی ماریا یا خدیرا را به منچستریونایتد بدهد؛ ادعایی که البته کمی دور از واقعیت به نظر می رسد.

هرچند رونی در این فصل نمایش های خوبی داشته، اما قیمت او در بازار 50 میلیون پوند نیست و اینکه رئال علاوه بر این مبلغ، بخواهد ستاره های موثری مانند دی ماریا و خدیرا را هم از دست بدهد، چندان منطقی به نظر نمی رسد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: