اعلام رئال به فیفا: رونالدو در مراسم توپ طلا شرکت می کند
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

«روز 13 ژانویه ممکن است در مادرید، زوریخ یا مادیه را باشم»... این آخرین جمله ای است که کریستیانو رونالدو در مورد احتمال حضورش در مراسم اهدای توپ طلای سال 2013 برزبان آورده. هفته گذشته ستاره پرتغالی با تردیدهایی درمورد احتمال حضور دراین مراسم صحبت می کرد

اما حالا سران باشگاه مادریدی به مسئولان فیفا اعلام کرده اند که رونالدو در مراسم اهدای توپ طلای امسال حضور خواهد یافت و طبق اعلام برنامه کوپه، تماسی رسمی از سوی باشگاه رئال مادرید با مقامات فیفا صورت گرفته که طی آن اعلام شده که رونالدو در روز 13 ژانویه در زوریخ حضور خواهد یافت. این درحالی است که خود رونالدو علاقه ای ندارد تا در رویدادی که در آن با سپ بلاتر روبرو شود حضور یابد.اما سران باشگاه مادریدی می خواهند که رونالدو بی احترامی اخیر سپ بلاتر به او در صحبتهایش در دانشگاه آکسفورد درروز 28 اکتبر را نادیده بگیرد. در آن محفل خصوصی بلاتر، رونالدو را فرمانده خواند و ایستاده به تقلید از ژست های او درهنگام بازی پرداخت.

اما حالا تنها فشارها از سوی سران باشگاه مادریدی است که حضور رونالدو در سالن اهدای جایزه توپ طلا را تضمین می کند. آنها معتقدند که شرکت کردن کریس دراین مراسم به نفع وجهه باشگاه و خود اوست و قصد دارند تا با تغییر دادن نظر رونالدو او را به سوئیس بفرستند. در سال گذشته کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو دو نماینده باشگاه مادریدی دراین مراسم غایب بودند و سران باشگاه مادریدی قبل از برگزاری مراسم اعلام کرده بودند که نه ستاره پرتغالی و نه مورینیو نمی توانند در روز 9 ژانویه سال 2013 در مراسم اهدای توپ طلای سال 2012حضور بیابند ؛ چرا که باید برای حضور در بازی جام حذفی به مالاگا سفر کنند.

دراین میان هواداران باشگاه مادریدی که رفتارهای اخیر بلاتر را فراموش نکرده اند، به حمایت از رونالدو برخاسته و ترجیح می دهند که او به زوریخ سفر نکند. در نظرسنجی به عمل آمده از میان 84 هزار خواننده روزنامه آ.اس، 59% از آنها معتقدند که کریس نباید به زوریخ سفر کند.

از سوی دیگر رونالدو لوئیس نازاریو، ستاره برزیلی و اسبق دنیای فوتبال هم در رویدادی در پراگ جمهوری چک نظرش را درمورد توپ طلای امسال ابراز کرده:« من دوست دارم مسی این جایزه را ببرد.او بیش از هر فرد دیگری شایسته دریافت توپ طلاست و هیچ کسی به اندازه او شایستگی دریافت این جایزه را ندارد ؛ برای رسیدن به این جایزه باید کار خاصی انجام داده باشی.اما از سوی دیگر نیز به نظرم ناعادلانه است که این جایزه به کریستیانو نیز نرسد.»


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: