لیگ جزیره:منچسترسیتی 6-3 آرسنال: سیتی، صدرنشین را شش تایی کرد/ شیرهای خانگی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

منچسترسیتی با پیروزی 6-3 مقابل آرسنال صدرنشین، به 3 امتیازی صدر جدول رسید.

شاگردان پیگرینی که تا پیش از این دیدار 6 امتیاز با توپچی ها فاصله داشتند، با این پیروزی توانستند به رتبه دوم جدول صعود کنند.

سیتی همچنین با پیروزی توانست رکورد 100 درصد پیروزی در دیدارهای خانگی اش را حفظ کرد.

ونگر در این دیدار برای اولین بار در سه ماه اخیر از والکات در ترکیب اصلی استفاده کرد و در سمت مقابل، پیگرینی بار دیگر پانتیلیمون را به جای هارت درون دروازه قرار داد.

 

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 13 دقیقه از بازی گذشته بود که آگوئرو با ضربه ای زیبا دروازه آرسنال را باز کرد. ضربه کرنر سیتی، با ضربه سر دمیچلیس به آگوئرو رسید و او روی غفلت کوشیلنی، با  یک ضربه والی، گل اول را به ثمر رساند.

 سیتی می توانست دقایقی بعد به گل دوم برسد اما نگردو نتوانست پاس در عمق کمپانی را به گل تبدیل کند.

در مقابل این آرسنال بود که در دقیقه 31 به گل تساوی رسید. اشتباه یحیی توره در میانه زمین، یک موقعیت را نصیب توپچی ها کرد و در نهایت والکات با یک ضربه دقیقه بازی را 1-1 کرد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و نگردو سیتی را 2-1 پیش انداخت. نفوذ سابالتا از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه آرسنال، با ضربه مهاجم اسپانیایی به گل دوم سیتی تبدیل شد.
نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، فرناندینیو با روی اشتباه بازیکنان آرسنال، پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای فنی، توپ را به گوشه دروازه شچسنی فرستاد.

بعد از این گل حملات آرسنالی ها بیشتر شد تا اینکه توانستند در دقیقه 63 به گل دوم برسند. والکات در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه عالی، اختلاف را به یک گل کاهش داد.

اما سیتی بار دیگر اختلاف را به دو گل اول داد. این بار داوید سیلوا بود که روی ارسال ناواس از سمت راست، دروازه آرسنال را باز کرد.

حملات توپچی ها برای رسیدن به گل فایده ای نداشت در مقابل سیتی در دقیقه 88 توسط فرناندینیو به گل پنجم رسید. ستاره برزیلی از بین بازیکنان حریف توانست صاحب توپ شود وبا یک ضربه نرم، دروازه شچسنی را باز کند.

مرتساکر در وقت های تلف شده یکی از گل ها را جبران کرد اما توره در دقیقه 95 از روی نقطه پنالتی گل ششم را زد تا سیتی مقابل صدرنشین به یک یپروزی دلچسب دست پیدا کند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: