بوندسلیگا: هوفنهایم 2-2 بوروسیا دورتموند: توقف زردهای خسته
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بوروسیا دورتموند و هافنهایم عصر روز یکشنبه از هفته شانزدهم رقابت های بوندس لیگا به مصاف هم رفتند،جایی که انتظار می رفت بوروسیا دورتموند پس از برد برابر مارسی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در بازگشت به بوندس لیگا با گذشتن از سد هافنهایم به روند پیروزی ها در لیگ بازگردد اما در نهایت بازی با تساوی 2-2 تمام شد

بوروسیا دورتموند در حالی برابر هافنهایم متوقف شد که با دو گل از میزبانش عقب بود اما در نهایت موفق شد با زدن دو گل از چهارمین شکست در پنج بازی اخیر لیگ جلوگیری کند

پسران یورگن کلوپ در حال حاضر از پنج بازی اخیرشان در بوندس لیگا تنها یک برد داشته و فاصله ی آنها با بایرن صدرنشین به عدد 12 رسید.

هافنهایم ابتدا موفق شد به لطف گل های اسون شیپلوک و کوین وولند با حساب 2-0 برابر دورتموند به برتری برسد اما اشتباه وحشتناک دروازه بان هافنهایم باعث شد تا دورتموند به بازی برگردد.

گرل دروازه بان هافنهایم تنها دومین بازی خود در بوندس لیگا را تجربه می کرد و با اشتباه وحشتناکی که مرتکب شد به امریک -پیر آبامیانگ مهاجم دورتموند اجازه داد تا در دقیقه 44 گلزنی کند تا امیدهای دورتموند برای بازگشت به بازی زنده بماند.

دورتموند برای این بازی چهار تغییر در ترکیب اصلی تیمش انجام داده بود.رومن وایندنفلر دروازه بان شماره یک دورتموند برای این بازی استراحت کرد و جای خود را به میتچل لانگرک دروازه بان استرالیایی داد.

مدافعانی چون پیشچک و مانوئل فردریک همچنین در این بازی به ترکیب اصلی دورتموند بازگشتند در حالی که هافنهایم پس از دو برد متوالی خارج از خانه تغییر در ترکیب اصلی خود نداده بود.

با شروع نیمه دوم لوکاس پیشچک که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود در دقیقه 67 گل تساوی بخش بازی را زد تا تیمش از شکست فرار کند و با یک امتیاز این بازی به خانه بازگردند.

مارکو رویس در دقیقه 16 بازی می توانست گلزنی کند اما با واکنش فوق العاده نیکلاس سوله مدافع هافنهایم روبرو شد.

تنها پس از 60 ثانیه از این موقعیت گلزنی رویس که از دست رفت این شیپلوک بود که گل دوم تیمش را به لانگراک دروازه بان دورتموندی ها زد.

بوروسیا دورتموند با این باخت با 32 امتیاز تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مونش گلادباخ در رده ی سوم ماند اما فاصله اش با بایرن مونیخ صدرنشین که بازی خود را برد به عدد 12 رسید در حالی که هافنهایم با این تساوی با 18 امتیاز در ده ی هیجدهم جدول قرار گرفته.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: