لالیگا:بارسلونا 2 – ویارئال 1: باز هم نیمار!
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها
تاريخ : برچسب:, | | نويسنده : ballnews group

نیمار دو گل دیگر زد تا آمار گل‌های زده خود در چهار روز را به 5 برساند. بارسلونا با گل‌های او ویارئال را دو بر یک برد.

بارسا لیونل مسی، ویکتور والدس و دنی آلوز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و چابی ارناندس هم روی نیمکت نشسته بود. ویارئال هم دو هافبک کلیدی خود، کانی و برونو را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت.

بارسا بازی را درخشان آغاز کرد و در همان دقیقه 6 بود که الکس سونگ توپ را به تیر دروازه حریف کوبید. اما بارسا نتوانست موقعیت‌های بسیاری بسازد تا این که در دقیقه 30 با خوش‌شانسی به گل رسید. جوردی آلبا که دید دست ماریو باز است توپ را به دست او کوبید و تلاش ماریو برای هند نکردن به جایی نرسید. پنالتی حاصل را نیمار بر خلاف جهت حرکت سرخیو آسنخو به گل تبدیل کرد.

آسنخو در ادامه فرصت‌هایی عالی را از بازیکنان بارسا گرفت. ویارئال نیمه دوم را خوب شروع کرد و ماتئو موساکیو توانست در دقیقه 48 گل بزند. کاپیتان ویارئال روی کرنر مانوئل تریگوئروس از دست مارک بارترا فرار کرد و با ضربه سری محکم دروازه بارسا را گشود.

بارسا دست به حمله زد و فرصت‌های خوبی هم داشت که باز هم آسنخو عالی عمل کرد، تا این که بارسا در دقیقه 68 گل دوم را زد. پاس عمقی فوق‌العاده سسک فابرگاس به الکسیس سانچس رسید که از تله آفساید گریخته بود. او به جای ضربه زدن توپ را کنترل کرد و آن را به نیمار سپرد تا او در دهانه دروازه گل بزند.

در اواخر بازی بارسا با نیمار خطرناک بود، هرچند که این تیم از چندین فرصت خود نتوانست استفاده کند و یک بار هم آندرس اینیستا هم با شوتی تماشایی آسنخو را به واکنشی زیبا واداشت. بازیکنان بارسا همچنین تلاش کردند وقت بازی را بکشند تا به پیروزی برسند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: