سری آ: ناپولی 4 – اینتر 2: بازگشت ناکام ماتزاری
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بازگشت والتر ماتزاری به ناپولی با شکست همراه بود. اینتر در ناپل چهار بر دو شکست خورد، در دیداری که اولین بازگشت ماتزاری به سان‌پائولو پس از جدایی در تابستان بود.

مردان رافائل بنیتس که اخیرا از لیگ قهرمانان کنار رفته‌اند واکنشی عالی داشتند و اینتر را شکست دادند.

ناپولی همچنین اکنون دو امتیاز کمتر از رم دارد که قرار است دوشنبه با میلان بازی کند. همچنین رافائل بنیتس مقابل تیم سابقش پیروز شد.

رودریگو پالاسیو در دقیقه 5 در موقعیتی عالی توپ را به بیرون زد. اینتر چهار دقیقه بعد تاوان آن فرصت را داد و ضربه سر اشتباه یوتو ناگاتومو به گونسالو ایگواین رسید و او با شوت پای چپ گل زد.

سپس لورنزو اینسینیه در دقیقه 26 تیر دروازه اینتر را به لرزه درآورد. سپس اینتر به گل تساوی رسید. سانتر فردی گوارین در دقیقه 34 با حرکت عالی پالاسیو به ریکی آلوارس رسید و او هم توپ را به استبان کامبیاسو سپرد تا او با پای چپ گل بزند.

ناپولی در دقایق 39 و 41 دو گل زد. ابتدا دریس مرتنس با یک شوت گل‌زنی کرد و سپس بلریم جماییلی روی دفع ناقص سمیر هاندانوویچ نتیجه را سه بر یک کرد.

اینتر تسلیم نشد و در آخرین لحظات نیمه اول یک گل زد. روی حرکت فردی گوارین بود که ناگاتومو از فاصله‌ای نزدیک گل‌زنی کرد.

ریکی آلوارس در دقیقه 71 با خطای هند و دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.  ناپولی در دقیقه 82 با ضربه خوسه کایخون به گل چهارم رسید و در نهایت هم سمیر هاندانوویچ پنالتی گوران پاندف را مهار کرد و نگذاشت شکست اینتر سنگین‌تر شود.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: