سری آ:اینتر میلان ۱-۰ آث میلان؛ اینتر فاتح دربی دلا مادونینا
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

میلان و اینتر حساس ترین دیدار هفته هفدهم لیگ فوتبال باشگاه های ایتالیا (سری آ) را برگزار کردند که در پایان آبی و سیاه پوشان اینتر با تک گل دقیقه 85 رودریگو پالاسیو به پیروزی دست یافت تا روزهای تلخ گذشته را به دست فراموشی بسپارند.

حساسیت های همیشگی این دیدار بزرگ و جایگاه نامناسب دو تیم در جدول رده بندی سبب شده بود تا مربیان، روش محتاطانه تری را برای حضور در میدان در نظر گرفته و بیشتر به فکر بسته نگه داشتن دروازه تیم خود باشند.

در دقایق پایانی اینترمیلان چند هجوم نصف و نیمه را روی دروازه میلان طراحی کرد و در نهایت ارسال زمینی گوارین با ضربه پشت پا و تماشایی پالاسیو در قعر دروازه حریف جای گرفت تا تیره روزی های میلان ادامه داشته باشد.

http://u.goal.com/353400/353417hp2.jpg
اینتر با این پیروزی 31 امتیازی شد و خود را به رتبه پنجم رساند و میلان نیز با 19 امتیاز به رتبه سیزدهم سقوط کرد.
 در جدول رده بندی سری آ ایتالیا، یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی با 46 امتیاز در صدر قرار دارد و آس رم با 41 امتیاز در رده دوم ایستاده است. ناپولی و فیورنتینا نیز با 39 و 36 امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
دقایق حساس :

اینتر که عنوان میزبان را با خود یدک می کشید، بازی را تهاجمی آغاز کرد و این روند با شوت نه چندان قدرتمند پالاسیو، ادامه یافت. پس از چند دقیقه، میلان وضعیت بهتری پیدا کرد و ماریو بالوتلی شوتی نسبتا خطرناک را راهی دروازه آبی پوشان کرد.

در دقیقه 10، ریکاردو کاکا که رگه هایی از دوران اوجش را در خود نشان می دهد، شوتی زمینی را به سمت دروازه شلیک کرد که با عکس العمل مناسب هندانوویچ مواجه شد. بالوتلی فرصت این را داشت که از ریباند استفاده کند ولی وی بر روی مدافع حریف خطا کرد.

در دقیقه 15، شوت سر ضرب فردی گوارین با اختلافی نزدیک به بیرون رفت.

در دقیقه 22، از روی پاس خوب کونستانت، مونتاری به سیاق دیدارهای گذشته، شانس خود را از نواحی دور امتحان کرد که در این امر ناکام ماند.

پس از کمی به تعادل رسیدن بازی، اشتباه محض هندانوویچ بر روی توپی ارسالی، توپ را در 3 متری دروازه در اختیار پولی قرار داد ولی او دروازه خالی را به بیرون زد.

با شروع نیمه دوم، اینتر به مانند نیمه اول، تهاجمی تر نشان داد و توسط کامپانیارو، موقعیتی را از دست داد.

در آن سو، ماریو بالوتلی، به بهترین موقعیت خود در طول بازی دست پیدا کرد که اگر عکس العمل فوق العاده هندانوویچ نبود، کار برای اینتر سخت می شد.

با آمدن کواچیچ، هافبک جوان و آینده دار اینتر به زمین، روند بازی این تیم نظم بیشتری به خود گرفت. حرکات عرضی ناگاتومو و شوتهای زمینی او، راهی به دروازه روسونری پیدا نکرد.

در دقیقه 71، ضربه آزاد مناسبی نصیب بالوتلی شد که وی توپ را با اختلاف یک متر، به بیرون زد.

در 15 دقیقه پایانی، اینتر به روال بازیهای قبل خود در سری آ، نمایشی تهاجمی از خود ارائه داد و در همین بین بود که پالاسیو با چرخشی فوق العاده به زدن گل بسیار نزدیک شد ولی آبیاتی که دوباره به ترکیب میلان برگشته بود، با واکنشی سریع، دروازه خود را بسته نگه داشت.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: