رونالدو و تائید حضورش در مراسم اهدای توپ طلای امسال
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی اعلام کرد که روز 13 ژانویه در مراسم سالانه اهدای توپ طلای سال 2013 حضور خواهد یافت و یادآوری کرد که با وجودی که این جایزه در سال های اخیر به مسی می رسیده ولی همواره دراین مراسم حضور داشته

رونالدو دراین باره گفت:« این موضوع و بحث برایم بسته شده و دیگر نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم. فقط می توانم بگویم که در سالن اهدای توپ طلا حضور خواهم یافت.»

رونالدو در میکسد زون ورزشگاه برنابئو و بعد از گلزنی در بازی با سلتا و برد تیمش مقابل حریف این صحبت ها را برزبان آورد.ستاره پرتغالی ادامه داد:« نمی دانم که آیا این عادلانه است یا نه که من توپ طلا را ببرم و اگر ریبری یا مسی توپ طلا را ببرند، عادلانه خواهد بود یا خیر.من تلاش می کنم تا مثل همیشه کارم را انجام دهم و با گلزنی ها و نمایش های خوب به رئال مادرید کمک کنم. اگر توپ طلا را ببرم که خیلی خوب می شود و درغیراین صورت زندگی ادامه خواهد یافت و من مثل همیشه زندگی را ادامه می دهم.»

این درحالی است که حضور رونالدو در مراسم اهدای جایزه توپ طلای امسال با اما و اگرهای زیادی روبرو شده بود و بعد از آنکه سپ بلاتر رئیس فیفا او را فرمانده نامیده و ادای او در زمین مسابقه را تقلید کرده بود، تردیدهایی درمورد حضور یا عدم حضور کریس ایجاد شده بود. او دراین باره ادامه داد:« من همیشه دراین مراسم حضور یافته ام. به همین خاطر نیازی برای نرفتن نمی بینم. این طبیعی است که درمراسم حضور بیابم. باید ببینیم که چه خواهد شد.»


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: