لیگ جزیره:استوک سیتی 3-5 لیورپول؛ سه امتیاز با هت تریک زوج سوارس- استوریج
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

لیورپول بار دیگر با درخشش زوج لوئیس سوارس- دنیل استوریج، توانست با پیروزی 5-3 مقابل استوک سیتی، به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر صعود کند.

این اولین پیروزی لیورپول در لیگ برتر در خانه استوک سیتی، ورزشگاه بریتانیا بود. این دومین شکست خانگی استوک در این فصل بود و باعث شد تا آنها با 4 امتیاز فاصله نسبت به منطقه خطر، در رتبه دوازدهم جدول باقی بمانند.

لیورپولی ها در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند. ضربه سیسوکو بعد از برخورد به شاوکراس، به گل اول بازی تبدیل شد تا قرمزها در دقیقه 5 از میزبان پیش بیفتند.

 

استوک واکنش خوبی نسبت به این گل نداشت و در دقیقه 32 بار دیگر این لیورپول بود که به گل رسید. اشتباه ویلسون، سوارس را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با ضربه ای دقیق، گل دوم را به نام خود کرد.

اما تنها 7 دقیقه بعد، پیتر کراوچ، مهاجم سابق لیورپول، اختلاف را به یک گل کاهش داد. او ارسال آرناتوویچ را با ضربه سر به گل اول استوک تبدیل کرد. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین نتیجه به پایان خواهد رسید، چارلی آدام، دیگر لیورپولی سابق استوک، در دقیقه 45 کار را به تساوی کشید. ضربه پای چپ او به گوشه دروازه مینوله رفت.

نیمه دوم بار دیگر با برتری لیورپول آغاز شد و یک ضربه پنالتی در دقیقه 51، قرمزها را بار دیگر پیش انداخت. بار دیگر ویلسون اشتباه کرد و با سرنگون کردن استرلینگ، داور را مجبور کرد تا نقطه پنالتی را نشان بدهد. جرارد این موقعیت را به گل سوم تیمش تبدیل کرد.

بعد از اینکه حملات پراکنده استوک به جایی نرسید، حضور استوریج در دقیقه 65، جان تازه ای به خط حمله لیورپول داد و آنها در  دقیقه 71 توسط سوارس بار دیگر به گل رسیدند.

در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی، والترز اختلاف را بار دیگر به حداقل رساند تا امید به اردوی استوک برگردد اما استوریج در دقیقه 87 گل پنجم لیورپول را به ثمر رساند تا سه امتیاز بازی نصیب شاگردان برندان راجرز شود.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: