منچستریونایتد آماده فروش نانی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها
تاريخ : برچسب:, | | نويسنده : ballnews group

باشگاه منچستریونایتد آماده است تا در صورت دریافت پیشنهادی مناسب برای نانی، این هافبک پرتغالی را بفروشد؛ این در حالی است که او در تابستان گذشته قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

دیوید مویس این ملی پوش پرتغالی را ترغیب کرد تا قرراردادش را با دستمزد هفتگی 96 هزار یورویی تمدید کرند اما اکنون آماده است تا این بازیکن را بفروشد.

نانی در این فصل تنها 4 بار در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار گرفت و در یک ماه و نیم اخیر و بعد از آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ در تمرینات، برای تیمش به میدان نرفت.  

به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، نانی احساس می کند که مویس علی رغم قول هایی که داد، رفتار خوبی با او نداشته و با توجه به در پیش بودن جام جهانی، به دلیل فرصت اندکی که برای بازی در اختیار گذاشته می شود، نگران است.

یک منبع نزدیک به باشگاه منچستریونایتد به سایت گل گفت:" او به خاطر شرایطی که وجود دارد، خیلی ناراحت است. سرمربی جدید او را متقاعد کرد تا قرارداد جدیدی امضا کند؛ آن هم با دستمزدی که حدود 50 هزار یورو کمتر از چیزی که او در نظر داشت."

از یوونتوس به عنوان مشتری جدی نانی نام برده می شد اما براساس گزارش ها، این باشگاه حاضر نیست دستمزد مورد نظر نانی را به او بپردازد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: