سری آ:جنوا 1-0 اینتر: باختن، عادت تیم های میلانی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

اینتر با شکست 1-0 در خانه جنوا، امیدهایش برای صعود به رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان را کمرنگ تر از قبل می بیند.

این اولین پیروزی جان پیرو گاسپرینی، سرمربی جنوا، مقابل اینتر بود و به این ترتیب توانست انتقام اخراج نامهربانانه اش از نرآتزوری را بگیرد.

 با آغاز بازی، اینتری ها سعی در غافلگیر کردن جنوا در مقابل دیدگان تماشاگرانش را داشتند. در همان 15 دقیقه اول، بازیکنانی چون آلوارز، جوناتان و کوزمانوویچ، می توانستند اینتر را از حریف پیش بیاندازند.

در دقیقه 21 ، ریکی آلوارز به دلیل مصدومیت، جای خود را به کواچیچ داد.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی نیمه، این جنوا بود که بر بازی مسلط شد و فرصت این را داشت تا دروازه شاگردان ماتزاری را باز کند.

در نیمه دوم، در همان ابتدای کار، رودریگو پالاسیو موقعیتی را از دست داد. جنوا که برای فاصله گرفتن از میانه جدول، به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت، فشار خود را بر روی دروازه نراتزوری بیشتر کرد. فاتفتزیدیس، مهاجم جنوا در چند صحنه پیاپی، تا آستانه باز کردن دروازه اینتر پیش رفت.

 

سرانجام حملات میزبان نتیجه داد و لوکا آنتونلی، مدافع ملی پوش جنوا در دقیقه 83 دروازه اینتر را باز کرد. در دقیقه 89 بازی، ضربه سر روبن بوتا که تنها چهار دقیقه بود وارد زمین شده بود، به ثمر ننشست تا تلاش یاران میلیتو، برای به تساوی کشاندن کار، فایده ای نداشته باشد و اینتر بدون امتیاز، زمین را ترک کند.

بدین ترتیب، اینترمیلان با 32 امتیاز، در رتبه پنجم جدول باقی ماند ولی در صورت اینکه ورونا در بازی امشب در برابر میلان امتیازی کسب کند، اینتر به رده ششم سقوط خواهد کرد.

جنوا هم با 26 امتیاز و با توجه به برد سایر رقبا، در رده دهم ایستاد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: