جام اتحادیه انگلیس: منچستریونایتد 2 (1)- ساندرلند 1 (2): از درام تا تراژدی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

به نظر می‌رسید منچستریونایتد به یاد روزهای خوب قدیم یکی از آن بازگشت‌های دراماتیک را رقم خواهد زد. اما سرانجام مسابقه برای آنها تراژدی بود و آنها در نیمه‌نهایی جام اتحادیه (کپیتال وان کاپ) حذف شدند.

منچستریونایتد در ابتدای مسابقه فرصتی خوب داشت اما ضربه دارن فلچر به تیر دروازه برخورد کرد و دنی ولبک هم در برگشت توپ را نتوانست گل کند.

دو بازیکن منچستریونایتد که سابقه حضور قرضی در ساندرلند را داشتند منچستریونایتد را پیش انداختند. دنی ولبک روی یک کرنر ضربه‌ای نامشخص به توپ زد اما جانی ایونز در دهانه دروازه با ضربه سر توپ را به گل تبدیل کرد. این گل در دقیقه 37 به ثمر رسید.

دو تیم در نیمه دوم فرصت‌های زیادی نداشتند و بیشتر به شوت از راه دور پرداختند.

بازی رفت دو تیم دو بر یک به سود ساندرلند به پایان رسیده بود و دیدار دو تیم به دلیل مساوی شدن در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به وقت اضافه رفت. به دلیل قوانین ویژه جام اتحادیه انگلیس، گل زده بیشتر منچستریونایتد در خانه حریف به کار این تیم نمی‌آمد.

زمانی که فیل باردسلی در دقیقه 119 ساندرلند را پیش انداخت به نظر می‌رسید کار تمام شده باشد. شوت او عالی نبود اما داوید دخئا در حالی که کار آسانی برای گرفتن توپ داشت به شکل عجیبی نتوانست واکنش خوبی نشان دهد و توپ با برخورد به دستان او به درون دروازه غلتید. اما در دقیقه 121 و روی حرکت خوب عدنان یانوزای و سانتر او بود که خاویر ارناندس از فاصله‌ای نزدیک گل تساوی را زد و بازی به ضربات پنالتی رفت.

در میان پنالتی‌زن‌ها تنها مارکوس آلونسو و کی سونگ-یونگ برای ساندرلند و دارن فلچر برای یونایتد گل زدند. پنالتی آخر را رافائل زد که ویتو مانونه توپ را دفع کرد و بازی به سود ساندرلند به پایان رسید و آنها در دیدار نهایی حریف منچسترسیتی شدند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: