لالیگا:رئال مادرید 2 - 0 گرانادا؛ بازگشت موقت به صدر با طعمی دیگر
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

ترکیب دو تیم: 

رئال مادرید: لوپز، په په، راموس، کارواخال، مارسلو، ژابی، مودریچ، دی ماریا، بیل، بنزما، رونالدو
گرانادا: روبرتو، نیوم، ماینز، موریلو، آنگیو، ایتورا، فاتائو، رسیو، پیتی، ال عربی، براهیمی

*قبل از شروع بازی و هنگام ورود بازیکنان به درون زمین، تماشاگران مادریدی با در دست گرفتن کاغذهای رنگی کلمه CR7 را برای قدردانی از زحمات کریستیانو رونالدو نشان دادند و بعد از آن بود که رونالدو با توپ طلا خود به داخل زمین آمد و تمامی تماشگاران و هم تیمی هایش ایستاده او را تشویق کردند و بازیکنان رئال مادرید با رونالدو عکس یادگاری گرفتند.

     

 


نیمه اول:
بازی در حالی آغاز شد که رئالی ها با برد این مسابقه می توانستند موقتا به صدر جدول صعود کنند. بازی تقریبا در وسط زمین دنبال می شد ولی رئالی ها حملات نصف و نیمه ای را ترتیب می دادند. بنزما و رونالدو صاحب موقعیت هایی می شدند ولی هیچ کدام موفق به گلزنی نبودند. در دقیقه 34 کریم بنزما موفق به گلزنی شد ولی این گل در موقعیت آفساید زده شد و داور گل را قبول نکرد. بازی در حال پایان رسیدن در نیمه اول بود که قشنگ ترین صحنه بازی در نیمه اول اتفاق افتاد. رونالدو توپ ارسالی توسط مودریچ را با یگ ضربه برگردان زیبا به سمت دروازه شلیک کرد که با عکس العمل عالی دروازه بان به گل تبدیل نشد و بازی با همان نتیجه به پایان رسید.

 

نیمه دوم:
در ابتدا نیمه بیل به دلیل ضربه ای که مدافع گرانادا به او زد از بازی خارج شد و خسه جای او را گرفت. رئالی ها فشار را بیشتر کرده بودند تا اینکه در دقیقه 56 رونالدو با یک شوت زیبای پای چپ از بیرون محوطه جریمه بازی را 1-0 کرد و تیمش را پیش انداخت. رئالی ها که خسته به نظر می رسیدند، باز هم فشار آوردند و موقعیت هایی توسط بنزما، مودریچ و رونالدو ایجاد کردند که با بدشانسی هیچ کدام به گل تبدیل نشد. در دقیقه 73 باز هم رونالدو بود که روی یک ضربه ایستگاهی تیر دروازه گرانادا را لرزاند. حملات ادامه پیدا کرد تا این که در دقیقه 74 بنزما روی یک کار تیمی که رونالدو و مارسلو آن را شروع کردند، گل دوم را زد تا خیال مادریدی ها را راحت تر کند. دقایق باقی مانده مادریدی ها بازی را کنترل کردند تا هم سه امتیاز را به دست آورند و هم رکورد گل نخوردن در سال 2014 را هم چنان حفظ کنند. بازی با همان نتیجه 2-0 به پایان رسید. رئالی ها در 8 دیدار خود در سال جدید گل نخورده اند و موفق شده اند تمامی بازی ها را با برد پشت سر بگذارند.

آمار مربوط به این مسابقه را در تصویر زیر ملاحظه می فرمایید:

 


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: