سری آ: لاتزیو 1 – یوونتوس 1: یورنته یووه ده‌نفره را نجات داد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

  فرناندو یورنته ناجی یوونتوس شد و آنها با وجود این که بیشتر دقایق بازی را ده‌نفره بازی کردند در خانه لاتزیو به تساوی ارزشمندی رسیدند.

یوونتوس سه‌شنبه در همین ورزشگاه مقابل رم در جام حذفی بازی کرده و باخته بود. اما لاتزیو نتوانست اولین برد خود مقابل یوونتوس در لیگ از دسامبر 2003 تاکنون را به دست بیاورد.

یووه بازی را خوب شروع کرد اما لاتزیو فرصتی عالی یافت. میروسلاو کلوزه توپ را از جیان‌لوییجی بوفون گرفت ولی ضربه‌اش به بیرون رفت. دقایقی بعد و در دقیقه 24 بود که بوفون روی کلوزه خطای پنالتی انجام داد و با کارت قرمز مستقیم اخراج شد. آنتونیو کاندروا این پنالتی را وارد دروازه مارکو استوراری کرد.

یووه همچنان مالکیت توپ را در اختیار داشت و به فرصت‌های خوبی رسید، و سرانجام در دقیقه 60 بود که فرناندو یورنته سانتر دقیق لیشت‌اشتاینر را به گل تبدیل کرد.

یووه تلاش کرد گل برتری را هم بزند ولی در آن سو کلوزه همچنان خطرناک بود و یک بار هم بالده کیتا توپ را به تیر دروازه یووه زد.

 

ناپولی هم در خانه مقابل کیه‌وو با تساوی یک بر یک متوقف شد. ساردو (18) برای میهمان گل زد اما گل آلبیول (88) ناپولی را به یک امتیاز رساند. ایگواین هم فرصتی عالی را در مقابل دروازه حریف از دست داد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: