ماتا پس از پیوستن به منچستر یونایتد؛ به بودن در یونایتد افتخار می کنم
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

در ادامه مصاحبه سایت رسمی منچستر یونایتد با خوان ماتا را می خوانید:

 

*پیوستن به منچستر یونایتد چه حسی دارد؟

 حس بسیار خوبی دارد؛ من بسیار خوشحال هستم، دیدن هم تیمی ها، مربی ها و زمین چمن به من روحیه می دهد؛ این جا یک باشگاه بزرگ است و من به بودن در این جا افتخار می کنم.

*زمانی که فهمیدی یونایتد خواهان تو است، چه واکنشی داشتی؟

با خودم گفتم"واو"! این تیمی است که بارها قهرمان لیگ برتر شده است. این فوق العاده و هیجان انگیز است و به شما روحیه می دهد.

*بازیکنان زیادی به این باشگاه آمده اند اما شما گرانترین بازیکن این باشگاه هستید، آیا این موضوع باعث افزایش فشارها بر روی شما خواهد شد؟

من می دانم مبلغ هنگفتی برای انتقال من پرداخت شده است اما من اعتماد به نفس بالایی دارم و همه چیز خوب است. من تمام تلاش خود را برای موفقیت در باشگاه خواهم کرد؛ ما ترکیب خوبی داریم و با هدایت مربیان می توانیم موفق شویم اما برگ برنده ما هواداران هستند، آن ها فوق العاده هستند.

* عملکرد شما در چلسی فوق العاده بود و شما به عنوان بازیکن سال این باشگاه انتخاب شدید و انتقال شما کمی عجیب بود چرا که باشگاه های بزرگ چنین بازیکنانی را به رقبایشان واگذار نمی کنند، نظر شما در مورد این موضوع چیست؟

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم واقعا شگفت زده شدم اما باید بگویم من در چلسی فوق العاده بودم. در دو فصل گذشته رییس باشگاه، هواداران، مربیان و همه اعضا باشگاه من را به عنوان بازیکن سال باشگاه انتخاب کردند؛ وضعیت من در چلسی وصف نشدنی بود اما در شش ماه آخر شرایط کمی دشوار شد. بازی های زیادی به من نمی رسید البته من به نظر آن ها احترام می گذارم چرا که آن ها باشگاه بزرگی هستند اما شانس آمدن به منچستر یونایتد برای من پیش آمد و من از این فرصت استفاده کردم.

*زمانی که وارد شدید دیوید دهیا از شما استقبال کرد، او در مورد زندگی در اینجا به شما چه گفته است؟

او در روزهای گذشته به من پیام های زیادی با مضمون " پس کی می آیی؟" می داد؛ حتی یک بار به شوخی به من گفت آیا با دوچرخه می آیی یا با هلیکوپتر؟! من بسیار خوشحال هستم چرا که او بهترین دوست من و هم وطن من است و می تواند به من در بدو ورود به منچستر یوناتید کمک کند.

*از بازی در کنار  بازیکنانی چون رونی، یانوزای، فن پرسی و سایرین تا چه حسی دارید؟

کار من پاس دادن، گل زدن، ایجاد موقعیت و خلاقیت است. بازی در کنار بازیکنانی چون فن پرسی، ولبک، چیچاریتو، والنسیا، یانگ، عدنان و ... این فرصت را به من می دهد تا کار خود را با موفقیت انجام دهم و گام به سوی موفقیت برداریم.

*به نظر شما بهترین پست بازی برای شما چه پستی است؟

اول باید بازی کنم! (می خندد) من عاشق بازی کردن هستم. من فکر می کنم توانایی بازی در سه پست را دارم. هافبک چپ ، کاری که امسال می کردم، هافبک راست و پشت مهاجم؛ البته به نظر خودم بازی در پشت مهاجم برای من مناسب تر است.

* شما عناوین زیادی را در طول زندگی ورزشی خود به دست آورده اید؛ حالا در منچستر یونایتد به دنبال چه چیزی هستید؟

من به دنبال قهرمانی در لیگ برتر هستم؛ این یک عنوان فوق العاده برای هر بازیکن است. در این باشگاه شما به هرچه می خواهید می رسید. من هنوز جوان هستم و می توانم عناوین بیشتری را کسب کنم، برای من مدت رسیدن به این عناوین مهم نیست و فقط به کسب آن ها فکر می کنم.

* به گفته سرمربی شما در برابر کاردیف به میدان می رود، ورود به اولدترافورد به عنوان بازیکن منچستر یونایتد چه معنی برای شما دارد؟

 اولدترافورد یک استادیوم فوق العاده و رویایی است. من دو یا سه بار در اولدترافورد به میدان رفته ام اما همیشه به عنوان رقیب در آن جا حضور داشته ام و حالا شانس این را دارم که در خانه خودم بازی کنم؛ این متفاوت است و هواداران باور نکردنی هستند.

 

وی در نهایت به شوخی گفت:" تا وین رونی قرار داد خود را تمدید نکند وی را در توییتر دنبال نخواهم کرد!"


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: