جام حذفی اگلیس:اف ای کاپ:چلسی 1-0 استوک سیتی: آبی های خوشبخت
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

چلسی با ارائه یک نمایش برتر، توانست با نتیجه 1-0 استوک سیتی را شکست داده و به دور بعدی جام حذفی انگلیس صعود کند.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، آبی ها که هفته ای پر ماجرا پشت سر گذاشتند، موفق شدند با به نمایش گذاشتن بازی برتر حریف خود را شکست دهند؛ هرچند شاگردان مورینیو با بی دقتی موقعیت های فراوانی را هدر دادند.

مورینیو در این مسابقه از ماتیچ به طور ثابت استفاده کرد، همچنین لمپارد را پس از یک ماه آسیب دیدگی در ترکیب اصلی قرار داد.



در نیمه اول مسابقه آبی ها با نمایش بازی تهاجمی توانستند برای مدافعان استوک سیتی مشکل ساز شوند. چلسی می توانست همان دقیقه اول روی ضربه اتوئو به گل برسد که توپ مهاجم کامرونی به تیرک دروازه ساییده شد. پس از این موقعیت بازی با حملات چلسی همراه بود ولی موقعیت خاصی ایجاد نشد. تا این که در دقیقه 27 بازی، اسکار دوس سانتوس با ضربه آزادی تماشایی دروازه آسمیر بگوویچ را باز کرد تا حساب کار 1-0 به سود چلسی شود.



پس از این گل استوک سیتی باز تر بازی کرد و چلسی موقعیت های بیشتری بدست آورد. فرانک لمپارد می توانست پاس ادن آزارد را به گل تبدیل کند، با این حال توپ به پایش سابید و دروازه با بدشانسی برای بار دوم باز نشد. چند دقیقه بعد باز هم آزارد با پاسی دیدنی اسکار را تک به تک کرد که ضربه جوان برزیلی به تیرک دروازه برخورد کرد.



نیمه اول با همان حساب 1-0 به سود چلسی به پایان رسید.

در نیمه دوم، چلسی بود که که کاملا بازی را در احتیار گرفت و هرکاری کرد که به گل دوم برسد.

در یک صحنه ضربه شورله بار دیگر به تیرک خورد. پس از این صحنه، چلسی بار ها حمله کرد. در یک صحنه آزارد پاسی دیدنی برای رامیرس انداخت که توپ به پشت پای رامیرس خورد و سپس جلوی پای ساموئل اتوئو افتاد که این بازیکن با ضربه ای بی دقت با پای چپ، دروازه خالی را از دست داد.

روی یک ضربه آزاد لوییز می توانست گل دوم چلسی را هم بزند، ولی اسمیر بگوویچ با یک مهار دیدنی توپ را به کرنر فرستاد.


چلسی موقعیت های فراوانی در این مسابقه داشت و ادن آزارد بار دیگر بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت، ولی هم تیمی هایش قدر موقعیت ها را ندانستند. ماتیچ و اسکار نیز از جمله بازیکنان خوب چلسی در این مسابقه بودند.

بدین ترتیب چلسی موفق شد با همین پیروزی 1-0 به دور بعدی رقابت های جام حذفی صعود کند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: