لالیگا:بارسونا ۳-۰ مالاگا؛ بارسا ۵۹ هقته متوالی صدرنشین لالیگا
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بارسلونا در آخرین بازی از روز دوم هفته بیست و یکم لالیگا اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ موفق شد مالاگا را با 3 گل شکست دهد.

تاتا مارتینو در شرایطی که ستاره هایی نظیر نیمار، آندرس اینیستا و کارلس پویول را به علت مصدومیت در اختیار نداشت، ترکیب 11 نفره آبی اناری ها را با استفاده از 8 بازیکن پرورش یافته در لاماسیا به زمین فرستاد.

جرارد پیکه در دقیقه 40 بازی روی توپ ارسالی ژاوی از روی نقطه کرنر گل اول بازی را برای بارسلونا به ثمر رساند تا بارسا برای دومین هفته متوالی از روی نقطه کرنر با ارسال ژاوی هرناندز و تمام کنندگی جرارد پیکه به گل برسد.

در دقیقه 52 بازی لیونل مسی با یک پاس پدرو را در موقعیت گل قرار داد و این مهاجم گلزن با یک بغل پا دروازه مالاگا را برای دومین بار باز کرد و در ادامه این بار نوبت پدور بود که برای دیگر مهاجم بارسا موقعیت گلزنی بوجود بیاورد و با یک پاس رو به جلو الکسیس سانچز شیلیایی را مقابل دروازه خالی مالاگا قرار داد و این مهاجم هم بدین ترتیب گل سوم بازی را برای بارسلونا به ثمر برساند.

ابراهیم آفلای نیز در دقیقه 86 بازی، پس از پشت سر گذاشتن 1 سال مصدومیت از ناحیه زانو، در میان تشویق هواداران بار دیگر با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.

همچنین پیش از آغاز این دیدار سران باشگاه بارسلونا از ژاوی هرناندز به مناسبت رسیدن به 700 بازی با پیراهن بلوگراناها تقدیر ویژه ای به عمل آوردند.

بارسلونا با این پیروزی 54 امتیازه شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو مادرید به 59 هفته صدرنشینی متوالی در لالیگا ادامه داد.
 


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: