لیگ جزیره:امشب:تاتنهام - منچستر سیتی: وایت هارت لین در انتظار کشیدن ترمز سیتیزن ها
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

تاتنهام در حالی یکشنبه عصر از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه به میزبانی منچستر سیتی می رود که دور رفت را با حساب سنگین 6-0 تن به شکست سختی داد؛ با این حال به نظر می رسد چالش سختی در انتظار پسران مانوئل پیگرینی باشد.

سیتی موفق شد دور رفت را در ماه نوامبر با نتیجه ی پر گل 6-0 پیروز شود؛ زمانی که آندره ویاس بوآس هدایت اسپورز را بر عهده داشت.

این مرد پرتغالی در نهایت به دنبال یک شکست دیگر که برابر لیورپول شکل گرفت، در ماه گذشته از هدایت تاتنهام اخراج شد و جای خود را به تیم شروود داد.

 



با تمام این اوصاف، تاتنها هر چهار مصاف اخیرش در لیگ را برد پشت سر گذاشته و هنوز تحت هدایت شروود طعم شکست را تجربه نکرده.

امانوئل آدبایور مهاجم سابق منچستر سیتی از زمان اخراج آندره ویاس بوآس به بعد درخشش قابل توجهی داشته و در هشت بازی اخیرش در مجموع رقابت ها شش بار گلزنی کرده.

تاتنهام فصل گذشته در وایت هارت لین موفق شد سیتی را با حساب 3-1 شکست دهد و در صورتی که می خواهند در جمع چهار تیم پایانی لیگ برتر به کارشان ادامه دهند باید عملکرد آن بازی را تکرار کنند.

پائولینیو هافبک تاتنهام پس از اینکه چهار بازی اخیر تیمش را به دلیل مصدومیت از دست داد می تواند برابر سیتی تیمش را دوباره همراهی کند

آندروس تونسند که از ناحیه همسترینگ آسیب دیده بود، به همراه یان ورتونگن در آستانه بازگشت به میادین می باشند اما ساندرو احتمالا به این بازی نمی رسد در حالی که یونس کابول هنوز آماده بازی کردن نیست.

برای سیتی، آلوارو نگردو که 23 گل زده در این فصل دارد پس از اینکه در بازی برابر واتفورد به دلیل مصدومیت جزئی که داشت استراحت کرد برای این دیدار حساس به ترکیب اصلی بازمی گردد

این بازیکن اسپانیایی احتمالا در خط حمله زوج سرخیو آگوئرو آرژانیتین را تشکیل می دهد؛ بازیکنی که در بازی آخر هفته موفق به انجام یک هتریک شد و تعداد گل های خود در 8 بازی اخیر را به عدد 9 رساند. آگوئرو در این فصل در مجموع رقابت ها 25 گل زده.

انتظار می رود تا داوید سیلوا نیز با سپری کردن مصدومیتش به این بازی برسد، در حالی که جو هارت، پابلو سابالتا، ونسان کمپانی و فرناندینیو به احتمال زیاد پس از اینکه در بازی برابر واتفورد بر روی نیمکت ذخیره ها بودند برای این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار می گیرند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: