قوچان‌نژاد به چارلتون انگليس پيوست.
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها
تاريخ : برچسب:, | | نويسنده : ballnews group

مهاجم تيم ملي ايران در فصل 2013 عملکرد خوبي در رده ملي داشت اما در رده باشگاهي در تيم استاندارد ليژ به عنوان بازيکن سکونشين و ذخيره از او استفاده شد.

به گزارش ايسنا،با توجه به نزديکي جام جهاني 2014 برزيل، رضا قوچان‌نژاد تصميم گرفت که با جدايي از استاندارد ليژ به تيمي ملحق شود که بتواند در آن به صورت ثابت بازي کند تا فرصت حضور در جام جهاني را به عنوان بازيکن ثابت از دست ندهد.

رضا قوچان نژاد با قطعي شدن انتقال خود به تيم چارلتون انگليس در نقل و انتقالات ژانويه با سايت voetbal international گفت: انتقال من به تيم چارلتون قطعي شده است. چارلتون باشگاه بزرگي است و بي‌صبرانه منتظر هستم تا براي اين تيم به ميدان بروم.

مهاجم 26 ساله تيم ملي ايران که در 8 سالگي از ايران به هلند مهاجرت کرد درباره ميزان قرارداد خود با تيم هلندي اعلام کرد که قرارداد او 2.5 ساله خواهد بود.

او در اين باره ادامه داد: مسائل جزئي قراردادم به زودي اعلام خواهد شد اما قراردادم با استاندارد ليژ 2.5 ساله است. اميدوارم بتوانم اول هفته آينده اولين بازي خود را براي چارلتون در ليگ دسته يک انگليس انجام دهم. چارلتون شنبه بازي حساسي برابر ويگان دارد و من دوست دارم بتوانم در ترکيب تيم جديدم به ميدان بروم.

دوشاتلت رولان، رئيس باشگاه استاندارد ليژ اواخر سال 2013 باشگاه چارلتون انگليس را خريد و پس از آن چندين بازيکن استاندارد ليژ از جمله رضا قوچان نژاد به اين تيم انگليسي پيوستند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: