کوپا دل ری:بارسلونا ۵-۱ لوانته؛ صعود بارسا با ۹ گل به نیمه نهایی جام حذفی
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بارسلونا در نوکمپ شکست را به یک پیروزی قاطع تبدیل کرد و به نیمه‌نهایی جام حذفی رسید. آنها در مجموع 9 بر 2 لوانته را بردند. حریف آنها در مرحله نیمه‌نهایی رئال سوسیه‌داد یا راسینگ سانتاندر خواهد بود.

لیونل مسی در این مسابقه استراحت کرد. لوانته بازی رفت را چهار بر یک باخته بود، اما در زیر بارش بسیار سنگین شهر بارسلونا در دقیقه 9 به گل اول رسید. روی یک کرنر بود که لوکاس وینترا به هوا پرید و ضربه سری زد که داشت با اختلاف به بیرون می‌رفت اما با برخورد به سرجی روبرتو، که پشت به توپ بود، به درون دروازه رفت. وینترا در حالی این ضربه را زد که کارلس پویول پیراهنش را کشیده بود.

تماشاگران که به دلیل اوضاع نامساعد جوی زیاد ورزشگاه را پر نکرده بودند در دقیقه 28 شاهد گل مساوی تیمشان شدند. آدریانو پاس سسک فابرگاس را گرفت و از فاصله 25 متری با پای چپ گلی زد که مانند دیگر گل‌های این مدافع برزیلی زیبا و تماشایی بود.

سپس در دقیقه 44 روی کرنر دقیق کریستین تئیو بود که پویول با ضربه سری قدرتمند توپ را به گل تبدیل کرد.

گل سوم در دقیقه 50 از راه سید. پاس عالی تئیو به مارتین مونتویا رسید، ضربه او از زاویه‌ای بسته را خاوی خیمنس نتوانست کنترل کند و توپ در دهانه دروازه به الکسیس سانچس رسید تا او گل سوم را بزند.

دو دقیقه بعد الکسیس گل دیگری زد. شوت آدریانو به وینترا برخورد کرد و با دفع ناقص خیمنس به تیر افقی خورد، و در برگشت در حالی که خیمنس تلاش می‌کرد توپ را بگیرد الکسیس توپ را به گل تبدیل کرد.

فابرگاس در دقیقه 68 روی پاس الکسیس و با شوتی خوب از بین پاهای خوان‌فران توپ را وارد دروازه خیمنس کرد. او لحظاتی بعد جایش را به ابراهیم آفلای داد که تاتا مارتینو تلاش می‌کند او را به اوج برگرداند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: