لیگ جزیره:استوک سیتی 2-1 منچستریونایتد: شیاطین با ماتا هم می بازند
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

منچستر یونایتد در بیست و چهارمین بازی این فصل لیگ برترش 2 بر 1 مغلوب استوک سیتی شد.

شاگردان مویس با این شکست، در رتبه هفتم جدول باقی ماندند و در صورتی که لیورپول، تیم چهارم جدول، در دیدار این هفته به پیروزی برسد، فاصله دو تیم به 9 امتیاز افزایش پیدا خواهد کرد.

بازی در نیمه اول نیمه اول برای منچستر یونایتد خوب پیش نرفت. ابتدا دقیقه 11 جانی اونز بخاطر مصدومیت بازی را ترک کرد تا رافائل به میدان بیاید.

 

دقیقه 37 خطای کریس اسمالینگ پشت محوطه جریمه منجر به اعلام ضربه آزاد شد. ضربه آزاد که توسط چارلی آدام زده شده بود با برخورد به پای مایکل کریک تغییر جهت داد و وارد دروازه منچستر یونایتد شد.

 2 دقیقه بعد فیل جونز هم مصدوم شد تا دیوید مویس دومین تعویض اجباری را هم در نیمه اول انجام دهد. در نهایت نیمه اول با همان تک گل به پایان رسید.

 

در شروع نیمه دوم یونایتد به گل تساوی رسید. پاس خوان ماتا در موقعیت مناسب به فن پرسی رسید و او با یک ضربه پای چپ دروازه استوک را باز کرد.

 

5 دقیقه بعد باز هم چارلی آدام بود که استوک سیتی را به گل رساند. آدام با یک ضربه پای چپ توپ را به دور از دستان داوید دخه آ به کنج دروازه فرستاد تا دقیقه (52) استوک 2 بر 1 پیش بیافتد.

 

 بازیکنان منچستر یونایتد در ادامه برای جبران نتیجه تلاش کردند ولی در نهایت این تیم میزبان بود که هر 3 امتیاز این بازی را از آن خود کرد.

 


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: