لالیگا:بارسا 2-3 والنسیا: نوکمپ فتح شد/ تعارف صدر به مادریدی ها
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

بارسا در روزی که با اخراج جوردی آلبا 10 نفره شد، مقابل والنسیا 3-2 شکست خورد تا اولین شکست خانگی آبی و اناری ها با هدایت مارتینو رقم بخورد.

 

بازی با یک دقیقه سکوت به احترام لوئیس آراگونس آغاز شد

تیم میزبان نیمار را به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پا در اختیار نداشت و در آن طرف تیم میهمان نیز سیدوکیتا (خرید جدید تیم والنسیا) و وینکیوس آراجو را در اختیار نداشت.

حاضران  در ورزشگاه نیوکمپ به دلیل مرگ لوییس آراگونس سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا سکوتی یک دقیفه ای را اختیار کردند.میزبان بازی را به مانند بازی های دیگر آغاز کرد و تنها 7 دقیقه بعد از حریف پیش افتاد.

ارسال کوتاه مسی در تیر دوم به سانچس رسید و مهاجم شیلیایی از زاویه ای بسته، توپ را از بالای سر دروازه والنسیا وارد دروازه کرد.

 

وانسیا در دقیقه 37 می توانست بازی را به تساوی بکشد. پس از اینکه والدس نتواست کرنر ارسال شده روی دروازه اش را به خوبی دفع کند ریکاردو کاستا با یک ضربه سر می توانست دروازه خالی بارسلونا را باز کند که این موقعیت تبدیل به گل نشد.

پارخو در اواخر نیمه اول پس از گرفتن توپ از بازیکنان بارسلونا توپ را برای سوفیان فیگولی ارسال کرد و روی ارسال کوتاه بازیکن الجزایری گل تساوی رابه ثمر رساند.

والنسیا نیمه دوم را بسیار عالی آغاز کرد و تنها 3 دقیقه پس از شروع آن موفق شد از بارسا پیش بیفتد. همکاری آلکاسر و باراگان، پیاتی را صاحب موقعیت کرد واو هم با یک ضربه سر، بالاتر از دنی آلوس، دروازه والدس را باز کرد

 

اما بارسا خیلی زود بازی را به تساوی کشاند.خطای هند کاستا یک پنالتی برای بارسا ایجاد کرد و مسی توانست گل دوم بارسلونا را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند اما این نتیجه تنها تا دقیقه 59 باقی ماند.

ستاره الجزایری والنسیا با پاس گل دیگری به فرانسیسکو آلکاسر، گل سوم خفاش ها را رقم زد.

 

بارسا در ادامه چند موقعیت خوب را از دست داد.

مسی، آلبا و آلوس، از جمله بازیکنانی بودند که فرصت هایی را از دست دادند. از دیگر نکات قابل ذکر در این بازی، اخراج جوردی آلبا در دقیقه 78 بود.

بدین ترتیب، بارسلونا با این شکست، 54 امتیازی و در صدر جدول باقی مانده و والنسیا با 28 امتیاز، به رتبه هشتم جدول صعودکرد


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: