بوندسلیگا:بایرن مونیخ 5-0 آینتراخت فرانکفورت: این بایرن ترسناک
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

 

دو تیم بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت از هفته نوزدهم رقابت های بوندس لیگا ساعاتی پیش به مصاف هم رفتند؛ جایی که انتظار می رفت بایرنی ها در آلیانز آرنا بردی اسان برابر میهمان خود کسب کنند.

بایرن در شرایطی به میزبانی فرانکفورت از میانه ی جدول می رفت که  با 13 امتیاز اختلاف در صدر دست نیافتنی به نظر می رسد.


باوارایی ها موفق شدند در همان نیمه نخست کار را تمام کنند. آنها ابتدا به لطف گل دقیقه دوازده ماریو گوتزه که توسط ماریو مانژوکیچ برای او فراهم شده بود از میهمان خود جلو افتادند در حالی که فرانک ریبری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده در دقیقه 44 بازی ، برتری تیمش را دو برابر کرد.


بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان رسید. آرین روبن مهاجم گریزپای بایرن پس از گذشت تنها 17 دقیقه از نیمه ی دوم دروازه ی آینتراخت فرانکفورت را باز کرد اما این دانته مدافع پیش تاخته ی میزبان بود که گل چهارم تیمش را که توسط فرانک ریبری برای او ساخته و پرداخته شد زد و باعث سنگین تر شدن شکست میهمان شد.

اما این پایان کار نبود چرا که تعویض پپ گواردیولا یعنی ماریو مانژوکیچ در آخرین لحظات بازی ، گل پنجم باوارایی ها را زد تا شب میزبان به بهترین شکل ممکن به پایان برسد.

مانوئل نوئر در این دیدار شب نستبا آرامی را سپری کرد، همانطور که بایرن بیش از هفتاد درصد مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت.


با توجه به قطعی شدن پیروزی بایرن ، گواردیولا تصمیم گرفت تا به بازیکنان کلیدی اش استراحت دهد، بنابراین آرین روبن زننده ی گل دوم بایرن در دقیقه ی 65 جای خود را به ژردان شکیری مهاجم داد و ماریو گوتزه هم با کلودیو پیزارو تعویض شد. آخرین تعویض بایرن هم به خروج آلابا اختصاص داشت تا کنتنتو پانزده دقیقه ی پایانی بازی را در سمت راست خط دفاعی قرار بگیرد.


بایرن با این برد 53 امتیازی شد و همچنان با 13 امتیاز اختلاف در صدر به کارش ادامه می دهد، در حالی که فرانکفورت با این شکست خارج از خانه در رده ی چهاردهم باقی ماند اما با منطقه ی خطر سقوط تنها یک امتیاز فاصله دارند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: