لالیگا:اتلتیک بیلبائو 1-1 رئال مادرید: رونالدو اخراج شد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو یکشنبه شب از هفته بیست و دوم رقابت های لالیگا در ورزشگاه سن مامس باریا به مصاف هم رفتند؛ جایی که رئالی ها با توجه به شکست خانگی بارسلونا امید زیادی برای برد در این بازی و رسیدن به صدر جدول داشتند؛ در حالی اتلتیک بیلبائو هم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تلاش می کند و هر سه امتیاز این دیدار خانگی قطعا در جایگاه آنها تاثیر مستقیمی دارد.

با تمام این اوصاف انتظار نمی رفت رئال چالش چندان آسانی در خانه ی بیلبائوی سخت کوش که برای سب سهمیه می جنگدد داشته باشد و حتی در نیمه نخست این دیدار، این تیم میزبان بود که با حمله های همه ی جانبه ی خود سعی بیشتری در بازی کردن دروازه ی کهکشانی ها داشت. در همان اوایل بازی اتلتیک بیلبائو شانس این را داشت تا در یک موقعیت تک به تک گلزنی دروازه ی میهمانش رئال را باز کند اما در دقیقه 17 بازی با بی دقتی هر چه تمام تر این توپ به اوت زده شد.



کهکشانی ها در نیمه نخست بازی دور از انتظار ظاهر شدند و عملکرد چندان خوبی نداشتند و بیشتر شاهد یک بازی درگیرانه در میانه ی میدان از دو تیم بودیم.

در نهایت دو تیم به نتیحه تساوی بدون گل در همان نیمه نخست رضایت دادند.

در دقیقه 49 بازی بود که رونالدو به گل رسید اما گل در شرایط آفساید زده شد و مردود اعلام شد تا بازی همچنان در نیمه دوم صفر بر صفر ادامه داشته باشد.



با تمام این اوصاف رئال با زحمت در دقیقه ی 65 توسط خوسه رودریگس با پاس گل رونالدو به گل برتری رسید اما در دقیقه 74 این ایبای بود که با شوتی زیبا از پشت محوطه هیجده بازی را به تساوی کشاند.

لحظاتی بعد کریس رونالدو که در محوطه جریمه ی حریف معتقد به خطای هند پنالتی بود با بازیکن بیلبائو درگیر و از سوی داور با کارت قرمز مستقیم مواجه شد تا تیمش در این بازی حساس 10 نفره به کارش برای کسب پیروزی ادامه دهد.



در ادامه اتلتیک بیلبائو به حملاتش ادامه داد ولی به جایی نرسید و یا با واکنش خوب دیگو لوپز همراه بود. دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند؛ تساوی که برای رئال قطعا بسیار گران تمام شد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: