سری آ:یوونتوس 3-1 اینتر: لگد گورخر به سینه نرآتزوری
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

یوونتوس با پیروزی 3-1 مقابل اینتر، جایگاهش در صدر جدول سری آ تثبیت کرد.
به گزارش سایت هواداران یوونتوس، اینتری ها در این بازی قدرت برابری با شاگردان کونته را نداشتند و در تمامی دقایق بازی در تنها سعی در دفع توپ را داشتند و شاگردان کونته با صلاحدید سرمربی خود استراتژی های گوناگونی را در این دیدار آزمایش کردند.

در پانزدهمین دقیقه از بازی استفن لختشتاینر بازیکن سوئیسی یوونتوس موفق شد ارسال دیدنی و استادانه ی اندره ا پیرلو را با ضربه ی سری فوق العاده وارد دروازه ی هندانوویج کند.

 



شاید اگر یوونتوسی ها در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به کار می بردند نتیجه ای شگفت انگیز رقم می خورد و در همان نیمه اول کار تمام می شد.

اینتری ها هنگامی که توان مقابله با قدرت یوونتوس را نداشتند سعی در کاهش سرعت بازی داشتند و از حضور در نیمه ی زمین بیانکونری پرهیز می کردند.

 



در دقایق ابتدایی نیمه دوم، جورجو کیه لینی مدافع ارزشمند یووه موفق شد با پای راست که در واقع پای غیر تخصصی خود می باشد دروازه ی اینتری ها را برای دومین بار باز کند.

دقایقی بعد نوبت به ارتورو ویدال ستاره ی شیلیایی یووه رسید تا با ضربه ای سنگین و هولناک دروازه ی اینتری ها را برای سومین بار فرو ریخت و اختلاف را با سه گل رساند.




سرمربی اینتری ها که چیزی برای از دست دادن نداشت تغییراتی را در ترکیب تیم خود ایجاد کرد و دو مهاجم را به جمع بازیکنان هجومی خود اضافه کرد تا شاید بتوانند موقعیتی را بر روی دروازه ی یووه ایجاد کنند.

تغییرات اینتری ها جواب داد و بازیکن پرتغالی این تیم در میان شلوغی محوطه جریمه موفق شد دروازه ی استوراری را باز کند تا اختلاف به دو گل برسد و اینتری ها به ادامه ی بازی امیدوار شوند.

در طرف مقابل کونته سرمربی یووه نیز تغییراتی را در ترکیب تیم خود ایجاد کرد و ایزلا - ووچینیچ به عنوان بازیکنان جانشین بهره برد و نیروی تازه به ترکیب بانوی پیر اضافه کرد.

بازی در دقایق پایانی به تعادل رسیده بود و دو تیم موقعیت هایی را برای گلزنی به دست آورند ولی بی دقتی بازیکنان باعث شد تا تغییری در نتیجه ایجاد نشود و سه امتیاز شیرین دیگر را به مجموع اندوخته های خود اضافه کند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: