اسکای سپورت: فریادهای نژادپرستانه علیه مارسلو در دربی مادرید
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

گراهام هانتر متخصص فوتبال اسپانیای اسکای سپورت دیروز در شهر مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حضور داشت و بازی رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید دردور رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا را از نزدیک دنبال کرد. او در گزارش خود یادآوری کرده که در جریان این بازی فریادها و توهین های نژادپرستانه ای را علیه مارسلو شنیده که از سوی بخشی از هواداران اتلتیکو عنوان می شده.

هانتر در این وب سایت انگلیسی یادآوری کرده که بعد از مسابقه،مارسلو هم به همراه سایر بازیکنان ذخیره تیمش به زمین چمن آمد  تا کمی خودش را گرم کند. این ستاره برزیلی همراه با کودکی به زمین آمد که طبق گزارش آقای هانتر فرزند او بوده است. درهمین میان، از برخی از سکوهای ورزشگاه که هواداران اتلتیکو در آنجا نشسته بودند، صداها و توهین های نژادپرستانه ای به گوش می رسید.

وقتی مارسلو وارد زمین شد ،هواداران اتلتیکو شروع به فریادکشیدن کردند و صدای میمون را تقلید کردند و مدافع برزیلی فقط نگاهی به هواداران انداخت و سری تکان داد و واکنش دیگری نشان نداد. مارسلو به تمریناتش ادامه داد ولی این فریادها ساکت نشدند.

بعد از آنکه گرم کردن مارسلو به پایان رسید، بچه ای که همراهش بود و احتمالا فرزندش بود، به مارسلو نزدیک شد و او را در آغوش کشید. طبق گزارش آقای هانتر در همان لحظه این جمله به گوش رسید:« امیدواریم که پدرت بمیرد.» او درادامه یادآوری کرده که در لحظاتی که این اتفاقات رخ داد، خبرنگاران معدودی در ورزشگاه بودند ودرعین حال از مقامات درخواست کرده که درمقابل این رفتارها واکنش نشان دهند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: