لیگ جزیره:لیورپول 5-1 آرسنال: بی رحمانه ی آنفیلد
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

شاگردان برندان راجرز در این دیدار شروعی طوفانی داشتند و با به ثمر رساندن 4 گل در 20 دقیقه ابتدایی، خیلی زود کار حریف را یکسره کردند.

به گزارش گانرز تراست، آرسنال بازی را خوب شروع نکرد و در ثانیه 55 بازی گل نخست را دریافت کرد. ضربه ای ایستگاهی در سمت راست برای لیورپول شکل گرفت. استیون جرارد آن را به روی دروازه ارسال کرد و توپ در تیر دوم به اسکرتل رسید و وی نیز با ضربه محکم خود دراوزه را باز کرد. 1 - 0.

سه دقیقه بعد دانیل استاریچ از سمت چپ وارد محوطه جریمه آرسنال شد اما شوت زمینی او را شچسنی با پا به کرنر فرستاد.

دقیقه 8 سانتی کاسورلا پاس خوبی را در پشت مدافعان برای ناچو مرنرئال ارسال کرد. گلر لیورپول از دراوزه بیرون آمد و دفع ناقص او با برخورد به مدافع خودی مقابل مونرئال قرار گرفت ولی اسکرتل از مقابل دروازه توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه 10 لیورپول به گل دوم رسید. کرنری از سمت چپ روی دروازه آرسنال ارسال شد و ضربه سر استثنایی اسکرتل به تیر دورتر وارد دروازه آرسنال شد. 2 - 0.

لحظاتی بعد دانیل استاریچ در پشت مدافعان آرسنال صاحب توپ شد اما ضربه چیپ او از بالای سر ژسنی به کنار دروازه رفت.

دقیقه 13 کرنری از سمت چپ روی دراوزه آرسنال ارسال شد. توپ به پشت محوطه جریمه رفت و در اختیار سوراس قرار گرفت. سوارس شوت بسیار محکمی را روانه دروازه کرد و توپ او به تیرک دراوزه برخورد کرد. در بازگشت کولو توره نتوانست دروازه خالی را باز کند.

دقیقه 15 کرنری از سمت راست روی دروازه لیورپول ارسال شد اما ضربه سر مرته ساکر از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16 لیورپول روی یک ضد حمله در سمت چپ محوطه جریمه توسط سوارس به توپ رسید. او پاس بسیار خوبی را به دهانه دراوزه ارسال کرد و استرلینگ با ضربه ای ارام دروازه را باز کرد. 3 - 0.

دقیقه 20 پاس در عمق بلند سوارس از زمین خودی در پشت مدافعان به استاریج رسید. او در موقعیت تک به تک تنها باید توپ را به دروازه آرسنال می رساند که همین کار را نیز به راحتی انجام داد. 4 - 0.

 

در ادامه نیمه اول از فشار حملات لیورپولی ها کاسته شد اما بازیکنان آرسنال هم نتوانستند خطر ویژه ای ایجاد کنند تا نیمه اول با همان 4 گل به پایان برسد.

نیمه دوم هم با برتری لیورپول آغاز شد و در دقیقه 52 آرسنال گل پنجم را نیز دریافت کرد. استرلینگ از سمت راست وارد محوطه جریمه شد. ضربه اول او با واکنش ژسنی همراه بود اما ضربه دوم او وارد دروازه آرسنال شد. 5 - 0.

دقیقه 56 توپی به داخل محوطه جریمه لیورپول ارسال شد اما ضربه سر اولویه ژیرو در اختیار دروازه لیورپول قرار گرفت.

 دقیقه 61 جک ویلشر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه او نیز به دراوزبان رسید.

 دقیق 70 حرکت الکس چمبرلین در داخل محوطه جریمه با تکل استیون جرارد همراه بود و داور نقطه پنالتی را نشان داد. آرتتا پشت این توپ ایستاد و با زدن ضربه خود به مرکز دروازه نتیجه را 5 - 1 کرد.

 دقیقه 73 ضربه ای ایستگاهی برای آرسنال شکل گرفت. میکل آرتتا از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما شوت او را گلر لیورپول برگشت داد.

دقیقه 74 شوت محکم کوتینیو در اخیتار شچسنی قرار گرفت.

دقیقه 85 استرلینگ بار دیگر در داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما واکنش شچسنی و همکاری گیبس توپ را به کرنر فرستاد.

در نهایت بازی با همان نتیجه 5-1 به پایان رسید تا شاگردان ونگر یک بار دیگر مقابل یکی از تیم های بالای جدول، یک شکست پرگل را تجربه کند.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: