لالیگا:سویا 1 – بارسلونا 4:بازگشت به صدر
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها
تاريخ : برچسب:, | | نويسنده : ballnews group

دو گل لیونل مسی بارسلونا را به پیروزی قاطعانه در خانه سویا رساند. بارش شدید باران اوضاع زمین را نامساعد ساخته بود اما بارسا در این میدان توانست چهار گل بزند. لیونل مسی برای اولین بار پس از 28 سپتامبر توانست در جریان بازی گل بزند. هر دو تیم موقعیت‌هایی عالی داشتند و گل مساوی بارسا هم در شرایط آفساید به ثمر رسید.

به این ترتیب بارسلونا، رئال مادرید و اتلتیکو مادرید هر سه با 57 امتیاز در صدر جدول هستند؛ بارسا و اتلتیکو از دیدارهای رودرروی این سه تیم 4 امتیاز گرفته‌اند و رئال صفر امتیاز و بارسلونا به دلیل تفاضل گل بیشتر از اتلتیکو صدرنشین است.

سویا بازی را عالی آغاز کرد و ایوان راکیتیچ که در دقایق ابتدایی فوق‌العاده بود حرکتی از سمت راست انجام داد که باعث شد توپ به ویتولو برسد. پاس او را آلبرتو مورنو با شوتی که به مارک بارترا برخورد کرد به گل تبدیل کرد.

هفت دقیقه بعد ضربه سر کارلوس باکا روی ضربه ایستگاهی راکیتیچ به تیر دروازه ویکتور والدس برخورد کرد. سویا موقعیت‌های دیگری هم داشت که نتوانست از آنها استفاده کند و در دقیقه 34 دروازه‌اش را بازشده دید. روی خطای نیکو پارخا بود که یک ضربه ایستگاهی به سود بارسا اعلام شد. ضربه حاصل را مسی روی دروازه ارسال کرد که الکسیس سانچس در شرایطی که مشخصا در آفساید قرار داشت با پشت سر گل زد.

گل دوم بارسا را مسی در دقیقه 44 و در حالی که باران بسیار شدت یافته بود زد. این بار پدرو گریخت و توپ را به مسی سپرد تا او با شوتی عالی گل بزند.

سویا در اوایل نیمه دوم هم فرصت‌های خوبی را از دست داد و والدس هم البته عالی بود. سپس نوبت به بارسلونا رسید که در دقیقه 56 به گل سوم برسد. آندرس اینیستا توپ را به مسی سپرد و او با پای چپ گل دوم خود را به ثمر رساند.

بارسا موقعیت‌های بسیاری برای زدن گل چهارم یافت اما ضربات بازیکنان با بداقبالی به گل تبدیل نمی‌شد. یک بار هم به نظر می رسید مسی در محوطه جریمه حریف با خطای مدافع سرنگون شده باشد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. 

بازی به این ترتیب ادامه یافت تا این که سسک فابرگاس تازه‌وارد در دقیقه 88 پاس الکسیس را با ضربه‌ای چیپ وارد دروازه بتو کرد.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: