کوپا دل ری:اتلتیکو مادرید صفر – رئال مادرید 2: حضور در فینال بدون گل خورده!
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

و پنالتی زودهنگام کریس رونالدو رئال مادرید را به فینال جام حذفی رساند. آنها انتقام شکست سال گذشته در فینال جام حذفی را از اتلتیکو مادرید گرفتند. رئال همچنین تنها تیمی در تاریخ شد که بدون دریافت حتی یک گل به فینال جام حذفی اسپانیا می‌رسد.

رافائل واران برای اولین بار پس از نوامبر گذشته در ترکیب رئال قرار گرفته بود. رئال بازی رفت را سه بر صفر برده بود و اتلتیکو عملا بختی نداشت، ضمن آن که داوید ویا و تیاگو مصدوم بودند و دیه‌گو کاستا محروم.

رونالدو در دقیقه 7 گل اول بازی را زد. خاویر مانکوییو روی رونالدو خطای پنالتی مرتکب شد و خود بازیکن پرتغالی توپ را وارد دروازه دانیل آرانسوبیا کرد. این سی و سومین گل او در این فصل در تمامی رقابت‌ها بود.

دقایقی بعد ضربه زیبای رائول گارسیا از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد، اما مردان دیه‌گو سیمئونه در دقیقه 16 ضربه نهایی را دریافت کردند. امیلیانو اینسوا پس از ورود گرث بیل به محوطه جریمه رویش خطا کرد و آلبرتو اوندیانو ماینکو بار دیگر به نقطه پنالتی اشاره کرد و رونالدو فاصله را دوبرابر ساخت.

اتلتیکو تلاش کرد به گل برسد. در اواخر نیمه اول بود که برخورد رونالدو و مانکوییو باعث شد بازیکن اتلتیکو به شکل بسیار خطرناکی روی گردنش فرود بیاید و پس از سوت پایان نیمه بود که تماشاگران یک فندک به سمت رونالدو پرتاب کردند که به او برخورد کرد.

در نیمه دوم هم اتفاق خاصی نیفتاد و ایکر کاسیاس ضربات بازیکنان اتلتیکو را مهار کرد و در نهایت بازی به سود رئال به پایان رسید.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: