لالیگا:ختافه 0-3 رئال مادرید: دومین سه امتیاز بدون کریس
دانلود جدیدترین ویدئوها و فایلها

رئال مادرید با پیروزی 3-0 مقابل ختافه، بار دیگر فاصله اش با بارسا و اتلتیکو مادرید را از بین برد و تا تنها به دلیل تفاضل گل کمتر، در رتبه دوم جدول قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری، رئال مادرید بازی را خیلی خوب شروع کرد و در دقیقه پنج  به گل رسید؛ حرکت بیل در پشت محوطه و پاس او به خسه با ضربه فنی و تماشایی این بازیکن جوان به گوشه دروازه مویا رفت.

 

 

در دقیقه 18 پاس بلند عالی راموس پشت دفاع ختافه به آربلوا رسید اما در حالی که او فضای خوبی برای ضربه زدن داشت، ترجیح داد پاس به بیرون بدهد که توپ توسط مدافعان ختافه برگشت داده شد و این فرصت خوب از دست رفت.

در دقیقه 21 حرکت بیل از سمت راست و شوت محکم او در دو ضرب توسط مویا مهار شد.

دقیقه 23 کولونگا روی اشتباه په په در میانه میدان با فضای باز روبروی خود به سمت دروازه لوپز تاخت اما در آخرین لحظه خود په په از راه رسید و با تکلی عالی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 27  رئال مادرید به گل دوم رسید؛ حرکت دی ماریا از سمت چپ و ارسال دقیق او به داخل محوطه جریمه برای بنزما، که این مهاجم فرانسوی بعد از کنترل توپ با سینه با ضربه ای خوب توپ را به درون دروازه فرستاد.

 

در دقیقه 33 دی ماریا از میانه میدان با حرکتی عالی توپ را به بنزما رساند و این ستاره فرانسوی بعد از جا گذاشتن 2 بازیکن ختافه توپ را در سمت راست به بیل رساند، اما بازیکن ولزی با ضربه ای بد توپ را به کنار دروازه فرستاد تا موقعیت عالی از دست برود.

در ادامه رئالی ها به خوبی بازی را کنترل کردند و حرکات بازیکنان ختافه از کناره ها با دفاع منسجم شاگردان آنچلوتی همراه شد تا نیمه نخست با نتیجه 2 - 0 به پایان برسد.

 

در دقیقه 48 آنخل دی ماریا بعد از سر توپی زیبا، از پشت محوطه ضربه اش را روانه دروازه کرد که مویا با واکنشی خوب توپ را برگشت داد.

دقیقه 53 پاس در عرض بیل به دی ماریا با شوت محکم ستاره آرژانتینی همراه شد که مویا توپ را مشت کرد و در برگشت ضربه خسه از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 64 حرکت پا به توپ عالی از مودریچ و پاس در عمق او دی ماریا را در موقعیت مناسبی قرار داد، اما بازیکن آرژانتینی بعد از چرخش نتوانست به توپ ضربه بزند و مویا توپ را جمع کرد.

در دقیقه 66 رئال مادرید کار را تمام کرد؛ پاس در عرض مارسلو به مودرچ با شوت این ستاره کروات از پشت محوطه به تور دروازه مویا چسبید تا بازی فوق العاده مودریچ تکمیل شود.

 

در دقیقه 78 همکاری دی ماریا و خسه با پاس پشت پای خسه به مارسلو همراه شد و ضربه مدافع برزیلی با واکنش مویا راهی کرنر شد.

در دقیقه 79 هم لوکا مودریچ در میان تشویق هوادران حاضر در ورزشگاه جای خود را به ایارامندی داد.

در دقیقه 82 هم آنخل دی ماریا جای خود را به کارلوس کاسمیرو جوان داد.

در دقیقه 1+90 هم ضربه ایسکو در نقطه کور دروازه ختافه بعد از برخورد با پای مدافع این تیم روی تیر افقی فرود آمد و راهی کرنر شد.

در نهایت رئال مادرید با کسب 3 امتیاز حساس خارج از خانه به امتیاز 60 رسید و با تفاضل گل بهتر نسبت به اتلتیکو و کمتر نسبت به بارسلونا در رده دوم قرار گرفت.


      کارت شارژ

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: